papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Se o kesä ny
« Vastaus #30 : 17.07.06 - klo:00:01:33 »
Bellalla on kuvassa valjaat päällä  :)
En tiedä saako Teneriffalta valjaita, mutta pystyisitteköhän tilaamaan vaikka Suomesta? Jos lintu on kesy niin voisi opettaa kulkemaan valjaissa.
« Viimeksi muokattu: 17.07.06 - klo:00:04:14 kirjoittanut Jelukka »

« Vastaus #31 : 18.07.06 - klo:14:10:33 »
Tilasinkin jo manner-espanjasta Eeville valjaat mutta taitaa mennä vielä aika kauan ennenkuin saan ne puettua ukolle. Pikkuhiljaa olen yrittänyt totutella lintua niihin näyttämällä niitä sille ja leikkimällä niillä sekä paijaamaan lintua niillä. Saa kamalia hepulikohtauksia joten kärsivällisyyttä vaaditaan! Onneksi on kuitenkin ulkona koko ajan, että saa nauttia auringosta ja lämmöstä.

« Vastaus #32 : 24.07.06 - klo:16:38:43 »
schance varmaan tarkoitti kuvalla jaken autonpesukuvaa :)

sanne
höyhenmäistä elämää...

« Vastaus #33 : 24.07.06 - klo:16:45:25 »
schance varmaan tarkoitti kuvalla jaken autonpesukuvaa :)

sanne

Taisi osa luetusta mennä ohi silmien mulla ;D

« Vastaus #34 : 23.07.08 - klo:15:33:08 »
Meilläkin kesätunnellmissa. En osaa kuvaa tänne liittää mutta petsiestä löytyy:

http://www.petsie.fi/pet.php?petid=41623&s=images&img=19012161&showAll=1

ja kuvassa hänellä on valjaat päällä, vaikkei näy. :)
*ja nokan naksutukset*

« Vastaus #35 : 25.07.08 - klo:23:10:12 »
Ja vihdoin täälläkin vietetään lämpöisiä päiviä pihapiirissä  :D Valkokakadu Akun kesäkuvia: http://piristeen.1g.fi/kuvat/Valkokakadu%20Aku/.

« Vastaus #36 : 25.07.08 - klo:23:18:58 »
Ja vihdoin täälläkin vietetään lämpöisiä päiviä pihapiirissä  :D Valkokakadu Akun kesäkuvia: http://piristeen.1g.fi/kuvat/Valkokakadu%20Aku/.

Kannattais MUN mielestä näihin tällaisiin kuviin missä ei ole valjaissa laittaa lisäksi myös syy et miks niin on, ei muuten muttei kukaan vaan alkais kokeilla tota itse sellaisella " uskollisella linnulla" jos nyt kukaan hiffas et mitä meinasin...  :P

« Vastaus #37 : 26.07.08 - klo:10:11:03 »
Jos joku on niin pässi että tekee asioita matkimalla muita niin sille minä en voi mitään. Erinäisten 'syiden' kertominen tuskin helpottaa asiaa.

Hyvät ihmiset älkää pitäkö lintujanne vapaana!  ;)

« Vastaus #38 : 27.07.08 - klo:02:57:57 »
Jos joku on niin pässi että tekee asioita matkimalla muita niin sille minä en voi mitään. Erinäisten 'syiden' kertominen tuskin helpottaa asiaa.

Hyvät ihmiset älkää pitäkö lintujanne vapaana!  ;)

Pässi tai ei, mut tuo ei nyt kyl tarkoittanut pelkästään sua vaan ihan yleisesti ottaen, eihän kukaan päästä varmaan lintuaankaan vapaaks matkiessaan muita  ::)

« Vastaus #39 : 27.07.08 - klo:12:54:38 »
kaikki ulkoiluttavat ihan omalla tavallaan, valjailla tai ilman... että tuskinpa POP kannattaa pitää lintujaan vapaana, jollei tiedä mitä tekee, ja jos ei luota ja tiedä linnun tulevan kutsusta takaisin, ja aika harvinaisen idiootti saa olla, jos muiden kuvien perusteella luulee, että kyllähän kaikkia pappareita voi pitää vapaana ulkona, ja tulevat takaisin kuin koirat konsanaan.... ja miksi pitäisi selitellä pitkät romaanit, joka kuvasta minkä linnustaan ottaa, ihmiset osaavat kyllä päätellä itsekin, mistä on kyse....
CAG Ukko, MA Rapa, YNA Nooa, SM:t Clara & Lawrence

« Vastaus #40 : 29.07.08 - klo:22:54:57 »
 ::) NOH....... aivan sama... sanoinpahan vaan,  >:(