Pieni poikanen meni eilen todella huonoon kuntoon ja nukkui yöllä pois.

Nämä viimeiset päivät olivatkin aika huonoja hänen osaltaan, niin ehkä parempi näin. Melkein 2kk ikäinen ja painoi lopulta vain 27g. Kyllä sitä ihmeen paljon vaan kiintyy noinkin pieneen otukseen, vaikka yritti olla kiintymättä, kun ei tiedä mitä tapahtuu. <3
Vanhempi poikanen voi ihan hyvin. Se syö jo melko hyvin itse, eniten kylläkin vaan jyviä, salaattia ja herneenversoja. En oikein tiedä osaako se oikeasti vielä juoda itse, ei se oikein tunnu tajuavan veden päälle. Oisko jotain vinkkejä tähän? Musta tulee varmaan nyt ihan ylihuolehtiva sen suhteen, kun on ainut jäljelle jäänyt poikanen.

Toivottavasti se oppisi nyt mahdollisimman pian syömään ja juomaan itse, koska mulla on tullut jo jonkin asteen kammo tota käsiruokintaa kohtaan tai pelkään, että teen vielä jonkun virheen vanhemman poikasen kanssa. Ruokin sitä vielä aamulla ja illalla, ja tällä hetkellä vähennän koko ajan keskimmäistä ruokintaa. Se painaa nyt 86g, painoa tulee ehkä noin gramma päivässä lisää. Miltä paino vaikuttaa?
Ja tahdon vielä kiittää suuresti kaikkia niitä, ketkä ovat meitä täällä auttaneet ja tukeneet! <3