papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vaari-undulaattini poisnukkuminen
« : 05.10.15 - klo:15:48:12 »
 :(  Vaari undulaattini nukkui pois seurastamme 27.09.2015 kello noin 10.00 aamulla kun olin lähdössä aamukokoukseen ja olin hakemassa pyörää ystäväni pihalta, tuli minulle outo tunne että nyt pitää käydä vielä kotona vaikka kaikki tavarat olivat mukana, niinpä tulin kotiin ja kävin tuntemukseni tarkistamassa, siellä Vaari nukkui häkin pohjalla viimeisiä hengenvetojaan. Kun otin tuon pikku tirppanan kädelleni päästi tuo pieni lintunen viimeisen henkäyksen ja nukkui pois jo noin 13,5 vuotiaana. Tuli aika siirtyä tuon pienen elämän henkäyksen muualle tästä ajasta jo iäkkäänä ihanana hurmurina josta niin moni piti. Ja tuota pientä hurmuria kaipaamaan jäikin iso joukko niin eläin ystäviä kuin ihmisiä.
Vaari sai viimeisen leposian ystäväni ruusupensaan katveeesta kauniin pyöreän kiven alla, kuten niin moni ja tuon entinen omistajakin toivoi.
Nyt on vain muisto sydämmissämme Vaarista joka jaksoi viimeiseen asti ilahduttaa meitä.  :(
Momo ja tiput on sivu Facebookissa joka kertoo Momo-kissani ja lintujeni elämästä.

Vs: Vaari-undulaattini poisnukkuminen
« Vastaus #1 : 05.10.15 - klo:16:52:22 »
otan osaa.

« Vastaus #2 : 05.10.15 - klo:21:15:49 »
Osanotot.... <3
Kiviäkin kiinnostaa!

« Vastaus #3 : 06.10.15 - klo:09:01:15 »
Osanotot täältäkin. :'(

« Vastaus #4 : 12.10.15 - klo:13:51:27 »
Lämpöinen osanottoni..

« Vastaus #5 : 07.03.16 - klo:13:38:53 »
Kiitokset teille kaikille osaa ottaneille,!
 Nyt täällä on jo kulunnut aikaa ja Vaarin kuolemasta ollaan toivuttu jo mutta kaipuu vielä on Vaaria kohtaan vaikka hänen tilalleen tuli kaunis resessiivin kirjava (pääosin keltainen) undulaatti tyttö. Joka ilahduttaa meitä nytten noin kolmen kuukautisen vauvan energialla ja hänen kasvattaja nimensä on Cindy meillä tuo kulkee nimellä Säde.
Momo ja tiput on sivu Facebookissa joka kertoo Momo-kissani ja lintujeni elämästä.