Kyllä! Ihan asiaa puhutte.. eläinrääkkäystähän tämä on, samoin myös ihmisrääkkäystä.
Olen antanut linnun olla vapaana niin paljon kuin mahdollista. Asunnossa ei tällä hetkellä ole mitään vaaranpaikkoja, ainoastaan sellaisia, mistä on ikävä jätöksiä siivota. Se odottaa kyllä kiltisti häkissä, kun sille kertoo, mihin olen menossa. Erittäin fiksu likka siinä mielessä, että ymmärtää normaalia puhetta!
Kyllä tämä syksy on ollut elämäni rankin, oma elämäni on kulminoitunut siihen pisteeseen, että ei ole mitään tuloja, stressaan työpaikkojen hausta ja siitä, ettei työtä saa. Teen kaikkeni, että tämä asia ratkeaisi. Sen takia hermoilen tuon linnunkin kanssa! Ei meidän elämä ole ennen tällaista ollut. Nytkin se tuossa kiltisti seikkailee olohuoneen matolla ja kerjää varpailtani rapsutuksia. Hyviäkin päiviä on, mutta jotenkin nyt tämä kaikki yhdessä tuntuu niin vaikealta! Minulla ei ole ketään kelle näistä asioista puhua, ei niitä ymmärrä "tavallinen" ihminen. Ja kestän kyllä kritiikin, sillä TIEDÄN, että tämä ei ole oikein! En kuitenkaan nyt aio tirppaa piikille viedä tämän takia, jos tilanne ei ensivuoden puolella jollain tapaa asetu, täytyy antaa lintu pois. Kiltti se on, eihän sen hormooneille mitään voi.. Tämä hormoonitoiminta on vaan itselleni kovin uutta, tässähän sitä oppii rankemmalla kädellä

Tarkoitukseni ei ole ketään ärsyttää, mutta nämä teidän neuvot ja vinkit on mulle tärkeitä, en tunne ketään lintuihmisiä missään! Mä yritän kiinnittää näihin esille tulleisiin asioihin enemmän huomiota!
Kiitos!