papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nettisivuja ?
« : 27.04.14 - klo:21:35:09 »
Onko mitään nettisivuja amazoneista tai blogeja jossa kerroittais 'ihan tavallisesta arjesta' ?  ??? Joskus muistan löysin jonkun hyvän mutta nyt olen hukannut sen osoitteen :( Ja saisko muuten tuonne lajiesittelyyn amazonia ?  ;)
~i'm free becouse i can fly up to the sky^^

Re: nettisivuja ?
« Vastaus #1 : 27.04.14 - klo:22:49:26 »
Onko mitään nettisivuja amazoneista tai blogeja jossa kerroittais 'ihan tavallisesta arjesta' ?  ???

Kelpaisiko tuo Elämänkaari-osio? :) Siellä löytyy aika moniakin ketjuja amatsoneista, niistä voisi ainakin aloittaa.

Ja saisko muuten tuonne lajiesittelyyn amazonia ?  ;)

Varmasti saadaan jossain välissä, lajiesittelyt ovat uudistuksenalla kaikki, ja sinne on tarkoitus päivittää ajan mittaan kaikki kohtuu yleiset lajit/suvut, joihin toki amatsonitkin kuuluvat.

Re: nettisivuja ?
« Vastaus #2 : 11.05.14 - klo:22:42:35 »
Tuota olenkin ihmetellyt: osa amoista on elämänkaaressa, mutta esim meidät siirrettiin sieltä tänne Amatsonien alle. Ihan muuten vaan olen välillä miettinyt, että millä perusteella tuota jakoa tehdään ja miksi kaikki amo-tarinat eivät ole täällä amatsonien alla? Sitten olen myös miettinyt kun pyydettiin, että sijoituslintujen tarinat olisivat 'Elämänkaaressa', mutta meidät tosiaan siirrettiin 'Amatsonit'-osioon... Niin että mistä osiosta nyt sitten löytyy mitä ja mikä kuuluu minkäkin otsikon alle? Minulle itselleni on asia on se ja sama, mutta jaottelun vuoksi sivuston blogit ovat vähän sekavat (tietyn lajin lintujen tarinoita ei löydykään kyseisen lajin otsikon alta, vaan jostain ihan muualta).