Kauanko muuten on kestänyt noin yleeensä yhden tempun opettaminen? Sanoit muistaakseni jossain että yks harjoituskerta oli 15 min? Mutta kuinka monta kertaa tarvitaan ja harjoitteletteko useamman kerran päivässä?
No tuota kuperkeikkaa on
koitettu harjoitella varmaan puoli vuotta... Aina silloin tällöin niin että kädellä autan, mutta ei vaan ole tullut mitään. Pitää varmaan sanoa niin, että mä olen puoli vuotta pähkäillyt, miten sen opettaisin, ja kokeillut väännellä Ekkua sen mukaan. Ekku ei ole sinä aikana varsinaisesti "harjoitellut temppua", ihmetellyt vaan mitä mä teen

Sitten kun sattuu sopivassa paikassa (ja mielentilassa) onnistumaan se komennon lykkääminen oikeaan väliin, niin lamppu yleensä syttyy muutamalla yrityksellä. Kuperkeikankin oppi ihan muutamasta kerrasta tekemään ensin ottaen tukea sängyn päädystä, sitten sormesta ja lopulta teki ilman tukea. Opittuaan sen Ekku teki kuperkeikkoja vaikka kuinka kauan! Jouduin monta kertaa hakemaan lisää nameja, kun ihan innoissaan tuli aina pyytämään lisää. Uuden tempun oppiminen on kivaa

Tänään aamulla meni kuin vanhalta tekijältä, eli sen "lampun syttymisen" jälkeen yleensä ei niinkään tarvi enää harjoitella, ja ennen sitä harjoittelusta ei niinkään ole varsinaista hyötyä
Kiteytettynä uuden tempun oppimiseen menee noin minuutti sitten kun Ekku hoksaa mistä on kyse

Vaikeampaa on miettiä, miten tempun saisi opetettua ja siihen menee mulla tempusta riippuen enemmän tai vähemmän kauan. Miettikäähän siitä sitten, kumpi on rajoittuneempi laji,
Homo sapiens vai
Amazona aestiva xanthopteryx 
Milla