Ekku puhuu ihan Millan äänellä, oli tosi kiva kuulla ja nähdä videopätkät

.
Mulla ei ole paljon mahiksia temppujen kouluttamiseen, joitakin pikku juttuja lukuunottamatta. Jaakko hermostuu helposti ja menee paniikkiin, jos ei ymmärrä, peläten varmaan, että teen jotakin väkisin sille.
Pakottanut olen yhden kerran, kun opetin komennon "häkkiin", silloin jouduin sen ottamaan kiinni ja viemään häkkiin. Resukka, oli aika kova ajojahti ja Jaakkokin huusi sitä pelkohuutoa, sen jälkeen en itsekään saanut seuraavana yönä unta, oli kauhea morkkis.
Minä koulutan pikkujuttuja, kun siihen tulee mahdollisuuksia ja kun osaan juonia riittävän hyvin.
Tämän hetken uusi temppu on, kun Jaakko menee häkkiin, ottaa se sellaisen kellon irti lukosta, koska tämä kello roikkuu inhottavasti juuri ruokakupin kohdalla. Aina kun näen, että Jaakko aikoo ottaa kellon irti, sanon "avaa lukko". Yleensä se homma hoidetaan, mutta ei ehkä juuri käskystä, vaan siitä, että Jaakko itse on niin päättänyt. Näinhän se sitten oppii mitä tarkoitan, sitä sitten voi kehitellä ajan myötä esim johonkin toiseen lukkoon, mutta ei oman häkin lukkoon