Kiitokset taas tiedoista

Mä olen kissoille ja koirille tilannut zooplussasta Saksasta ruokia ja tarvikkeita pitkät ajat jo ja hyvin pelaa se, mutta sieltä ei ikävä kyllä saa isojen papukaijojen häkkejä, joten tuo toinen sivusto oli hyvä vinkki. En kyllä itse olisi löytänyt niitä sivuja. Äiti meinas saada slaagin, kun tänään kerroin sille suunnittelevani vakavissani papukaijan hankintaa

Mutta näytin sille pari videota jakosta höpöttelemässä ja hassuttelemassa niin alkoi hiukan ymmärtää, mikä mua niissä linnuissa kiehtoo. Keiko-kauluskaijanikin kuuntelee innolla noita papukaijavideoita ja kiljahtelee välillä vastauksensa kavereille
Hitsit kun jännittää jo ensi viikon tiistai, kun toivon mukaan pääsen tapaamaan amatsonin ja jakon, jotka kotia vailla! Kunhan nyt noita jakoja ei vielä ole kukaan kerennyt ostaa, kun en ehtinyt tällä viikolla työkiireiden takia vielä niitä käydä katsomassa.
Oisin vielä kysässyt, että jos olette papukaijanne ostaneet eläinkaupan kautta, joka maahantuo lintuja. Niin miten käytännössä sitten onnistuu asiat, kun häkkiähän ei tietysti vielä ole hankittuna että voiko linnun varata maksamalla siitä osan ja odotella häkin saapumista vai olisiko sitten hankittava joku väliaikaishäkki sille? Kun en tiedä, miten sellainen onnistuisi, kun ei mulla ole kuin Keikon vanha pieni häkki, joka soveltuisi lähinnä jakon kuljetuksen ajaksi kooltansa. Ja toi iso koirahäkki, mikä mulla on, on liian harvapinnainen, kun mittasin, että 3,8cm on pinnaväli. Eikö siitä tuu jo pää läpi? Vai kävisikö se väliaikaishäkistä? Koirahäkki on kooltansa sellainen, että mulla on kaksi koiraa autossa siinä matkustanut, jotka 40kg ja 30kg eli ihan reilun kokoinen on.