papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Häkin pohjalle
« Vastaus #345 : 10.04.14 - klo:19:00:58 »
Enpä tajunnut kysyä, kun myyjäkin huvittui vain yhden paalin tarpeesta... Mutta aion selvitellä asiaa, jos saisi kohtuu hyvän määrän ja jos enemmänkin  joutuu tilaamaan niin löytyyköhän muita kiinnostuneita? Itse voisin saman tien useammankin ostaa varastoon. :)

« Vastaus #346 : 11.04.14 - klo:13:06:37 »
Mitä mieltä olette Vapon polttopelletistä ? On ainakin tietojen mukaan lisäaineeton. Toki muotonsa puolesta sopii lähinnä isoille kaijoille. On kuitenkin Suomalaista !

« Vastaus #347 : 11.04.14 - klo:13:56:17 »
Mitä mieltä olette Vapon polttopelletistä ? On ainakin tietojen mukaan lisäaineeton. Toki muotonsa puolesta sopii lähinnä isoille kaijoille. On kuitenkin Suomalaista !

Ne on aika isoja, joten sopii juurikin paremmin vain isoille kaijoille. Olen muutamilla käytössä nähnyt häkin tai kiipeilypuiden pohjalla, mutta itse en ole koettanut. En näe estettä miksei voisi käyttää, siivoamiskokemuksen saa vain kokeilemalla. :) Pienemmille en näe välttämättä käytännöllisenä.

« Vastaus #348 : 22.04.14 - klo:23:01:04 »
Enpä tajunnut kysyä, kun myyjäkin huvittui vain yhden paalin tarpeesta... Mutta aion selvitellä asiaa, jos saisi kohtuu hyvän määrän ja jos enemmänkin  joutuu tilaamaan niin löytyyköhän muita kiinnostuneita? Itse voisin saman tien useammankin ostaa varastoon. :)

Ai niin, sain asiaan ratkaisun! Kertoivat siellä, että vähimmäismäärä, mitä tilaavat on yhteensä 30 paalia...  ;D Kerroin, että on muitakin kiinnostuneita yhdestä ainokaisesta paalista. Ystävällinen myyjä aikoi tilata muutaman ylimääräisen paalin, kun yksi vakiotilajaa haluaa taas sen 30 kappaleen erän.  :) Ilmoittaa sitten, kun niitä saapuu.

« Vastaus #349 : 11.05.14 - klo:19:25:01 »
Moi!
Meidän unduilla on myös ihan vain sanomalehteä, joskus kun on tylsää ovat innostuneet silppuamaan, mutta nyt on kyllä pysynyt jo aika pitkään paperit ehjinä. :)
Undut Tarja, Mustikka ja Nils muistoissa Ananas ja Nikolai

« Vastaus #350 : 12.05.14 - klo:10:34:33 »

Saattaa olla, että ihan lähiaikoina kokeilen tuota amatsoneille. Tulee nimittäin hankittavaksi minipossun vessakuivikkeeksi, joten kätevästi voi samalla testata linnuille. Kerron sitten kokemuksia. Tällä hetkellä amoilla on pahvisilppua, mutta joutunen sen vaihtamaan johonkin muuhun, jos ko silppua ei enää saa. Pellava on ollut mietinnässä, mutta kokeilen varmaan tuon puupelletin sattuneesta syystä nyt ensin.
"Harvat ymmärtävät miten paljon on ymmärrettävä voidakseen ymmärtää ettei ymmärrä kovinkaan paljoa"

« Vastaus #351 : 19.05.14 - klo:15:33:56 »
Minä olen kokeillut pohjalle vaikka mitä, mutta nyt löytyi oma suosikkini! Laitan häkin pohjalle lautasliinoja yhden kerroksen ja sen päälle mörttiröpöä.
Mörttiröpö tuoksuu puhtaalle ja pysyy todella siistinä, ja kanarioideni lempipuuhaa onkin etsiä siemeniä ja herkkuja pohjamateriaalin seasta  :)
-Rose