papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Häkin pohjalle
« Vastaus #30 : 19.07.03 - klo:20:59:27 »
meillä on mörttiröpöä.. ihan hyvää on  :P

« Vastaus #31 : 20.07.03 - klo:00:20:59 »
Sanomalehteä ja sekä lajista riippuen päälle myös Kero'n Pellex puukuiviketta (kissankuva ::) pussissa). Ennen käytin myös mörttiröpöä tuon pari kourallista - riippuen sottausmäärästä ao kohtaan. (Yllätyin positiivisesti sen toimivuudesta.)

Tane

« Vastaus #32 : 20.07.03 - klo:00:43:14 »
Minä en käytä pohjalla yhtään mitään..
Paljon helpompi siivota, kun eioo mitään möhnää tukkimassa vessanpyttyä :P

*kömpii nukkumaan..pois täältä sekoilemasta*

« Vastaus #33 : 01.08.03 - klo:11:14:22 »
Niin, että mitäs häkin pohjalle laitatte?  ;) Minä käytän pohjalla leivinpaperia ja paperin päälle laitan "Chipsi mais" kuivike rakeita. On koettu hyväksi tavaksi, suosittelen!!  ;)  ;D
« Viimeksi muokattu: 01.08.03 - klo:13:04:39 kirjoittanut töyhtö »
Minä se vaan olin... ;)

« Vastaus #34 : 01.08.03 - klo:12:24:56 »
mörtti röpöä.. hyvä on.

« Vastaus #35 : 01.08.03 - klo:12:39:29 »
Heips!

Meil käytetään tavallista valkosta paperia(kiitos äitini jolta saan sitä )ja sellasta puu jutskaa.

T:Crisse ja jalkapallo joukkue ;D ;D
Avion lintulan siivekkäät

http://avion.suntuubi.com

« Vastaus #36 : 01.08.03 - klo:13:03:38 »
maissirouhetta (crisp maijs vai mikälie) ja mörttiröpöä, toisinaan silppurista otettua silputtua paperia..
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."

« Vastaus #37 : 01.08.03 - klo:16:44:04 »
Tästä aiheesta on ollut ennenkin keskustelua,mutta vastaampa taas! Meillä kakataan pöytäliinoille!!
Joo,joo! Olen tehnyt ns."diilin" henkilöstöravintolan kanssa siitä että kun vaihtavat kertäkäyttö liinoja pöydiltä säästäisivät ne mulle,koska en se haittaa jos on kahvi tai rasvatahra liinassa,häkin alla se menee.Ja muuten on kauniita liinoja,kesällä kukka kuvioita,jouluna punaisia,vihreitä yms.pääsiäisenä keltaisia.Ja kierrätyshän on sitäpaitsi muotia!Ja ovat helppo vaihtaa,laitan 5-8 liinaa päällekkäin ja eikun kulmista kiinni ja taas on puhdasta alla,välillä vaihdetaan joka päivä,joskus joka toinen pvä.Ja ovat sitä paitsi imukykyisiä ja kestäviä!Saahan niitä uusiakin esim.tukku kaupoista,mutta aika kalliiksi tulee!

« Vastaus #38 : 03.08.03 - klo:20:17:59 »
annemariabirgitta:
aika nerokasta  :D

« Vastaus #39 : 04.08.03 - klo:16:07:24 »
Onkos tämä puu"jauhe" sitä mitä myydään lemmikkikaupoissa isoissa säkeissä ? Se siis kelpaa hyvin linnuille? entä miten usein se pitäisi vaihtaa .?

« Vastaus #40 : 04.08.03 - klo:16:08:13 »
Tästä aiheesta on ollut ennenkin keskustelua,mutta vastaampa taas! Meillä kakataan pöytäliinoille!!
Joo,joo! Olen tehnyt ns."diilin" henkilöstöravintolan kanssa siitä että kun vaihtavat kertäkäyttö liinoja pöydiltä säästäisivät ne mulle,koska en se haittaa jos on kahvi tai rasvatahra liinassa,häkin alla se menee.Ja muuten on kauniita liinoja,kesällä kukka kuvioita,jouluna punaisia,vihreitä yms.pääsiäisenä keltaisia.Ja kierrätyshän on sitäpaitsi muotia!Ja ovat helppo vaihtaa,laitan 5-8 liinaa päällekkäin ja eikun kulmista kiinni ja taas on puhdasta alla,välillä vaihdetaan joka päivä,joskus joka toinen pvä.Ja ovat sitä paitsi imukykyisiä ja kestäviä!Saahan niitä uusiakin esim.tukku kaupoista,mutta aika kalliiksi tulee!

Kuulostaa nerokkaalta minunkin mielestä

« Vastaus #41 : 04.08.03 - klo:18:49:19 »
 :D Tätä samaa sanomalehtipaperien ja pellex-puukuivikkeen kera vaihtelua. Viim mainittua 2,5dl sottapaikkaan, joka vielä imee hajutkin, jos niitä nyt on  ;D. Peippoin häkissä on pelkkä sanomalehti. Mutta akaattikotilolla akvaariossaan on myös tuota pellex'iä.
Ja jostain jos vain tulee uusi hyvä idea, se on aina tevetullut, niin sitä heti myös kokeilemaan. Aihe elää koko ajan.

Tuota paperirullaa kuolataan täälläkin, kävisi tavallinen ruskeakin. Valkoisessa etuna on että se näyttää aavistuksen siistimmältä. Nuo lehtikuvat saisivat olla pois - liian värikkäitä joillekin täällä.
Jos vain joku tietää mistä ruskeaa - ei ihan hötteröpaperia - saa (happovapaata pakkauspaperia), niin kertokaa!

« Vastaus #42 : 07.08.03 - klo:19:30:39 »
Mä käytän unskujen häkin pohjalla hiekkaa (myydään kilon pusseissa), siitä on helppo siivota kakat pois ja vaihtaa uutta hiekkaa sitä mukaa kun entinen likaantuu.

Neitiksillä (riehuvat häkin pohjalla niin että pian hiekat ovat pohjalaatikon reunoilla) hiekkaa paremmaksi on osoittautunut hiekkapaperi.

« Vastaus #43 : 08.08.03 - klo:01:04:46 »
Ihan tavallista sanomalehtea. Linnut eivat paase siihen kasiksi koska valissa on ritila.
I try to take one day at the time but sometimes several days attack me at once!

« Vastaus #44 : 08.08.03 - klo:09:04:29 »
Ihan sanomalehteä. Meidän neitsikat eivät mene häkin pohjalle ikinä.
Mistä sekin johtunee, en tiedä...