papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Kultaposkiamatsoni Max-herra
« Vastaus #30 : 06.06.12 - klo:21:58:27 »
Joo kieroutta näköjään löytyy. Oishan se tietty paljon mukavempaa vain paijailla kuin mennä häkkiin. Heh Maxista paljastui uusi piirre: se on linssilude. Herra poseeraa vaikka miten. Otin tuossa valokuvia ja sitten tajusin, etten ole ottanut unduista kuvia vähään aikaan. Niinpä rupesin zoomailemaan pikku tirppoja ja yhtäkkiä sivusta tulikin Max-herran nokka linssiin ja herra kirjaimellisesti käänsi kameran itseensä päin :D Sitten kun tähtäilin kamerallani kauempaa unduja, herra meni ja ajoi tirpat pois. Heti kun käänsi kameran herraan päin, tirpat saivat tehdä ihan mitä halusivat. Vaan annas olla kun käänsin kameran pikkuisiin niin samantien max väläytti pyrstöään, marssi undujen luo ja ajoi ne pois.

« Vastaus #31 : 06.06.12 - klo:22:02:30 »
Ihana, komea Max <3

« Vastaus #32 : 06.06.12 - klo:23:33:53 »
No onhan Max komea kun mikä! Selvästi oikein poseeraa ja miettii että kuka nyt pikku tirppoja kuvaiskaan kun on tämmöinen atleetikko tarjolla...

« Vastaus #33 : 07.06.12 - klo:15:50:13 »
Todellakin :D no ainakin Max-herrasta tuli monta erinomaista lähikuvaa. Tässä vielä pari herran poseerausta. Hm mitenköhän muuten tuonne galleriaan voisi laittaa oman albuumin? Voisin sinne pistellä näitä kuvia, mutta en löytänyt miten lisätään kuvia sinne..

« Vastaus #34 : 07.06.12 - klo:15:56:55 »
Galleriaan kansion saadakseen pitää olla jäsen, ja pyytää adminia (Jake) luomaan oma kansio, muistaakseni... Galleria ei tosiaan ole ollut kovin aktiivisessa käytössä viimevuosina... ::)

« Vastaus #35 : 07.06.12 - klo:15:57:24 »
Kivoja kuvia :D tykkää roikkua paikoissa?
TeraNymphicus's Neitokakadut - Untuvia Kurkussa

« Vastaus #36 : 07.06.12 - klo:16:09:20 »
Pistin heti viestiä Jakelle. Huomasin joo ettei tuo galleria-puoli ole ollut kovinkaan aktiivisessa käytössä. Tosi sääli, sillä itse tykkään kovasti katsella kuvia ja näkisin mielelläni lisää muiden linnuista ikuistettuja muistoja. Varmasti jokaiselta löytyy nättejä kuvia ja outoja osumia, joita ei viitsi sitten kumminkaan laittaa näihin viestiketjuihin. Olisi kiva päästä niitäkin ihastelemaan. Jospa innostuttaisiin elvyttämään tuota galleriapuolta porukalla?

TeraNymphicus: Heh äkkiseltään niin luulisi, muttei tuo herra niin kovin roiku. Innostui tosiaan poseeraamaan oikein urakalla. Käytin tilaisuuden hyväksi ja testailin kamerani eri säätöjä, mistä muuten johtuu kuvien eri valoitukset ja värisävyt. Kaikki kuvat on otettu ilman salamaa.

« Vastaus #37 : 07.06.12 - klo:16:23:34 »
Mun puolesta voisi elvyttää tota galleriaa :)

:D ois luullu. Nätisti kyllä se poseeras sitten. Millä kameralla kuvaat?

« Vastaus #38 : 07.06.12 - klo:17:03:26 »
Toi on tommonen peruskamera: Panasonic Lumix DMT-TZ1. Ihan näppärä vekotin. En ole pitkiin aikoihin ottanut kuvia niin pitää vähän kokeilla ja ihmetellä miten mikäkin toimi. En käsittele tietokoneella noita kuvia, rajata nyt täytyy mutta muuten ovat sellaisia kun nyt tuurilla satun näppäämään ::)

Joo, ei muuta kuin kuvia vaan kaikilta galleriaan. Saadaan ihasteltavaa!

« Vastaus #39 : 07.06.12 - klo:17:12:16 »
okei :) Eikö salamalla saisi helpommin kuvia?

Mulla toi galleria jotenkin tökkii kun ei anna mun lisätä kuvia sinne :/ Pitäis yrittää uudelleen ja kattoa toimiiko tänään

« Vastaus #40 : 07.06.12 - klo:17:32:34 »
Muistaakseni foorumia ollaan uusimassa, ja sen myötä uusisi mahdollisesti myös galleria... Tosin en ole ihan varma, joten ei välttämättä kannata hirrveitä määriä aikaa käyttää gallerian kanssa taistellessa... ;D Kannattaa Woodshine luoda profiili Petsieen, ellei ole jo, siellä on tosi hyvät galleriatoiminnot! :) Vaikkei toki olekaan tähän foorumiin mitenkään yhteydessä...

« Vastaus #41 : 07.06.12 - klo:18:16:22 »
Galleriaan kansion saadakseen pitää olla jäsen

Aika pahasti oft tässä kohtaa, anteeksi siitä... mutta kuinka tämä jäseneksi ryhtyminen etenee sen jälkeen kun on maksanut jäsenmaksun? Olen nimittäin maksanut jo jokin tovi sitten muuta olen edelleen titteliltäni vain foorumin jäsen...

« Vastaus #42 : 07.06.12 - klo:18:18:07 »
Galleriaan kansion saadakseen pitää olla jäsen

Aika pahasti oft tässä kohtaa, anteeksi siitä... mutta kuinka tämä jäseneksi ryhtyminen etenee sen jälkeen kun on maksanut jäsenmaksun? Olen nimittäin maksanut jo jokin tovi sitten muuta olen edelleen titteliltäni vain foorumin jäsen...

Jatketaan offina. ;) Foorumin jäsenyys ei päivity mitenkään automaattisesti, vaan niitä hallinnoi foorumiwelho, admin Jake, jolle yksärillä lähettämällä jäsennumeron saa jäsenyyden näkymään myös foorumin puolella. :)

« Vastaus #43 : 07.06.12 - klo:18:21:10 »
Kiitos tästä infformatioonista!  :)

« Vastaus #44 : 15.06.12 - klo:08:44:40 »
Vihdoinkin aurinko suhru-ilmojen sijaan. Pysyisipä vaan ilmat hyvinä niin pystyisi olemaan paljon ulkona. Tilasin Max-herralle valjaat niin ehkäpä sekin pääsee nauttimaan ulkoilusta vapaammin. Saapas nähdä onko herran mielestä valjaat niin kiva idea kuin minun mielestä. Tosin eihän sitä tiedä vaikka herralla olisi valjaat joskus ollutkin.

Kesä on selkeästi lisännyt lintujen tuoreiden syöntiä. Nyt Max-herrakin ihan ahmii salaattia kun aikaisemmin vain vähän närppi. Undut ovat tykänneet salaatista jo pitkään. Huomaan, että kauppareissuilla puolet ajasta kuluu hevi-puolella kun ihmettelen ja tutkiskelen eri vaihtoehtoja mitä antaa tirpoille. Ennen hevien ostaminen oli helpompaa, sen kuin otti mitä halusi. Nykyään mietin aina sopiiko ne linnuillekin ja tykkääköhän koko muu lauma tuosta tai tuosta. Kesä on tuonut myös rakkautta ilmaan, undut enimmän aikaa kiehnäävät vieretysten pusutellen. Aku-undu kuiskailee ja hyräilee Inkalle todella kauniisti. Max puolestaan kiehnää yhtä lempiorttaan, herran rakkauslaulut eivät tosin ole niin kauniin kuuloisia kuin Akun. Toisella koiristanikin on rakkautta rinnassa kun taas toinen ei voi sietää koko lepertely-aikaa. Tyttökin on ihan villinä kun pystyy olemaan nurmikolla ilman kenkiä. Aikamoista menoa täällä tuntuu välillä olevan, mutta eiköhän tämä tilanne taas tasoitu kunhan kesä menee pidemmälle. Ja ainakin lauma selkeästi nauttii olostaan :)