papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Kakariki Kake
« Vastaus #15 : 25.03.11 - klo:07:50:17 »
Täältä löytyy myös pari kakarikia. Lutino väritys uroksella ja vihree naaras.

Ovat kyllä aivan mahtavia otuksia!

Mietin vain, että onkohan tuo samasta pesueesta? kuoriutunut 29.1? vihreä yksilömme kuoriutui silloin, ja taisi olla 6 kuoriutunutta tuolloin.

WAU..Kiitos kun kirjoitit...kiva kuulla myös siskon kuulumisia :)
Ja tietysti tuon sinun toisenkin Kakarikin kuulumisia..
Mukavaa olis jatkossakin kuulla teidän elämästä..ja saada vaikka valokuvia..sähköpostiini :)
Kakelta terveisiä siskolle  :D

« Vastaus #16 : 25.03.11 - klo:07:53:41 »

Mietin vain, että onkohan tuo samasta pesueesta? kuoriutunut 29.1? vihreä yksilömme kuoriutui silloin, ja taisi olla 6 kuoriutunutta tuolloin.

WAU..Kiitos kun kirjoitit...kiva kuulla myös siskon kuulumisia :)
Ja tietysti tuon sinun toisenkin Kakarikin kuulumisia..
Mukavaa olis jatkossakin kuulla teidän elämästä..ja saada vaikka valokuvia..sähköpostiini :)
Kakelta terveisiä siskolle  :D

« Vastaus #17 : 25.03.11 - klo:22:27:26 »
Näyttää olevan sukukokous käynnissä.  ;D Minulta löytyy kakarikiuros Nape ja albiino undulaatti (2 kk) en vielä tiedä kumpaa sukupuolta tää undis on. Punaiset silmät sillä ainakin on ja albiinoille tyypillinen pieni koko.

Minulla on myös kaksi koiraa, kaksi kissaa ja kaksi lintua. Olen myös kolmen lapsen mummi. Tästä syystä nimimerkkikin on valittu. Harrastan agilityä, kissanäyttelyjä. Minulla on kennelnimi myös. Kissala nimikin on hankinnassa, kurssit on käyty.  Siis eläinhullu ytimiä myöten. 20-vuotiaana minulla oli undulaateilla poikasia. Muistaakseni 5 kpl. Annoin ne myyntiin entiseen Kapteenin lintukauppaan.

« Vastaus #18 : 25.03.11 - klo:22:49:28 »

Mistä sä olet hankkinut sen vanhemman linnun? Laita vaikka privana jos siltä tuntuu. Minä haluaisin vielä jostain sellaisen naaraan. Hauskaa katseltavaa, kun nämä käyttää näitä "käsiään" . Minulla on ollut useita lintuja tähän ikään, mutta kyllä tämä aktiivisuudessaan lyö aikaisemmat linnut laudalta. Hauskaa seurata näitä.

« Vastaus #19 : 27.03.11 - klo:14:41:36 »
Oi kun suloinen tuo Kake. :)

« Vastaus #20 : 27.03.11 - klo:15:23:55 »
Oi kun suloinen tuo Kake. :)

Kake kiittää  :D   :-*

« Vastaus #21 : 27.03.11 - klo:17:24:21 »
Voi kuinka kaunis lintu ja tuntuvat olevan aikamoisia veijareita nämä kakarikit  :D

Ja todella näyttää olevan sukukokous paikalla kun samasta pesueesta on 3 sisarusta täällä palstalla toisensa tavannu  :)
Lähdekakadu Donna , kultatöyhtökakadu Claudia

« Vastaus #22 : 27.03.11 - klo:18:08:48 »

Sisko lähettää terkkuja! (taustalla epolettikaija)

Nimi meillä on vielä tytsylle antamatta, mutta eiköhän se hiljalleen näyttäisi löytyvän.

« Vastaus #23 : 27.03.11 - klo:20:24:49 »

Sisko lähettää terkkuja! (taustalla epolettikaija)

Nimi meillä on vielä tytsylle antamatta, mutta eiköhän se hiljalleen näyttäisi löytyvän.

Kiitos terkuista :)
Todella kaunis on tuo Epolettikaijakin  :D
Tässä jälleen Kake

« Vastaus #24 : 26.04.11 - klo:21:35:27 »
 :) Kake toivottelee siskolle ja veljelle hyvää tulevaa kesää,
sekä kaikille muillekkin siivekkäille  :D....ja omistajille tietenkin myös..
Nauttii vapaana olosta ja mieluisimmat paikat on meidän olkapäällä ja pään päällä..
Ihana utelias kaveri joka on kaikessa mukana..kesy ihana poju  :-*

« Vastaus #25 : 01.05.11 - klo:17:54:52 »
Kake ja perheemme koira,Mittelspitz Pepi  :)

« Vastaus #26 : 02.05.11 - klo:22:34:30 »

Oi että, mie oon haaveillut että mittelspitz olisi ihana joskus aikanaan, mutta miettinyt sen soveltuvuutta lintujen kanssa.. Mutta teillähän näytetään olevan ihan sovussa?

« Vastaus #27 : 02.05.11 - klo:23:08:45 »

Oi että, mie oon haaveillut että mittelspitz olisi ihana joskus aikanaan, mutta miettinyt sen soveltuvuutta lintujen kanssa.. Mutta teillähän näytetään olevan ihan sovussa?

Kyllä meillä ollaan sovussa..ei mitään ongelmia..Pepi useasti haistelee Kakea..niin että työntää nenänsä sulkiin :D
eikä Kakekaan ole moksiskaan..koiran lähentelyistä  ;D
Ja tuo meidän mittelipoika tulee toimeen myös meidän pupun kanssa..yhdessä ovat vapaana sisällä ja takapihalla..

« Vastaus #28 : 22.05.11 - klo:00:39:36 »
Tässä taas,Mitteli Pepi ja Kakariki Kake

« Vastaus #29 : 22.05.11 - klo:14:43:25 »
ihana koira  :-* ihana lintu  :-*