papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Minkä värinen peipponi on?- kysymyksiä
« Vastaus #15 : 03.01.09 - klo:14:02:01 »
Mulla on pari kuvaa netissä yhestä tyttösestä, sillä on riveelis vähä tummaa, muilla tytöilläni ei ole. Onko ihan normaali? (varmasti edes tyttö, on kyllä muuten ihan kun muutkin tytöt..)
http://juxebox.vuodatus.net/
tuola noin

« Vastaus #16 : 03.01.09 - klo:15:14:20 »
Heh, sanoisin, et tumma ruunikko  ;D

..ai sä lintua meinaat.. siitä en osaa sanoa  ???

(olipas taas hauska heitto.. heh)

« Vastaus #17 : 03.01.09 - klo:17:16:49 »
Aouda; TummanPUNAruunikko  ;D

Tosiaan, jos joku osais sanoa onko toi peippo mikä, alkuun on pari kuvaa mun liisinkipollesta (tiine, ei lihava), mut sitten ois pari tuosta.. Tytönvärisestä jolla on vähä tummaa rinnuksis, ei paljo mutta on kumminki.. Normi?
« Viimeksi muokattu: 03.01.09 - klo:17:26:48 kirjoittanut i-m »

« Vastaus #18 : 03.01.09 - klo:17:30:02 »
Mun mielestä näyttäisi fawn BB pinguin. Pinguin olisi aika hyvä, muttei täydellinen.

Köhköh. Voisi olla myös fawn BB Bc pinguin?
« Viimeksi muokattu: 03.01.09 - klo:20:46:27 kirjoittanut Netzku »
Pirusti puluja ja kaksi tervua.

« Vastaus #19 : 03.01.09 - klo:17:39:23 »
onpa jännä...minkä ikäinen tirppa on kuvas? Fawn ny ainakin mut aika paksusti menee toi kyynel...onks tietoo vanhemmista?mitä väriä sielt takaa löytyypi?Mulla on "puolikas" Black Cheek naaras ni kyynel juovat kans tollaset paksut....hmm...mietintämyssy päähän

Maria ;D

« Vastaus #20 : 03.01.09 - klo:19:31:03 »
 Vanhemmat fawn isä ja äityli kai fawn, siinä ekan kuvan taka-alalla. (ja isukista näkyy osa). Isän vanhemmat i gray e fawn, äidin vanhemmista en tiedä.
ja ikää näyttäs olevan sittenkin vain 2,5kk..
Onko tuo nyt loppujenlopuksi sitten tyttö vai poika? Tyttönä olen pitänyt.. (nyt meen ite ihan sekasin, perusvärit erotan mutta nämä yhistelmät pistää mun tän asian kans vielä tyhmän pääni sekasi..)
« Viimeksi muokattu: 03.01.09 - klo:19:37:32 kirjoittanut i-m »

« Vastaus #21 : 03.01.09 - klo:21:36:02 »
Mulla näitä tööttejä on ollut vasta syksystä asti ja kovasti olen yrittänyt tässä värejä päntätä.

Minkä ikäisenä seeprojen väri on kokonaan kehittynyt? Mulla on 4 kuukauden ikäinen uros (on tuossa mun profiilikuvassa). Nyt kun olen näitä kuvia netistä töllistellyt ja yrittänyt opetella värejä. Olen todennut tuon uroksen olevan väriltään penguin. Olenko oikeassa?
-Paula Latvakoski-
 2 ruusukaijasta, 2 undulaattia & 8 seeprapeippoa.

« Vastaus #22 : 03.01.09 - klo:21:46:42 »
Uskoisin että olet. :) Ei näkyisi olevan aivan täydellinen pinguin, vaan hiukan on jäänyt mustaa rintakuvioa.

« Vastaus #23 : 03.01.09 - klo:22:16:41 »
i-m.....tuo rinnan haalea väritys viittaa koiraaseen mutta mistä sitä tietää varmaksi  ;D mun tirpoissa on se ero et tumman väriset aina kehittynyt nopeesti...mutta sitten nää vaaleet ni menee yli 4-kuiseks ennen kuin värit ovat selkiytyneet...tietty äänestä ja nokasta erottaa sukupuolet hyvissä ajoin...viime poikueitten sukupuolet oli selvillä 4-5 viikon ikäsinä. Yrittääkö sun tirppa laulella vai tööttääkö vain?

Paula83 juu kyllä näyttää penquinilta..joo tosissaan tuo rinnan haalea väritys ei niin toivottavaa...käy vilkasee mun sivuilta, multa löytyy myös 2 penquinta, koiras ei ole "täydellinen"  :)

Maria  ;D

« Vastaus #24 : 04.01.09 - klo:00:15:40 »
Ei yritä laulaa, tai sitten tekee sen salaa.
Kuin sukupuolet erottaa nokasta? Tai ylipäätään pienillä, 2 junioria opettelee nyt lentämään. Pienemmällä paljon pienempi nokka (kokoonkin suhteutettuna) ja persuksen päällinen ihan valkonen, muuta eroa en yhtäkkiä näje.

« Vastaus #25 : 04.01.09 - klo:00:25:57 »
Okei, mulla koiraspoikaset on alkaneet laulaa lurittaa siin 6 viikon ikäisinä...hassun kuuloista,semmosta "sisäänpäin"laulelua, se on kyl hiljasta ennen kuin ääni aukee  ;D Nokat naarailla on paljon vaaleammat kuin koirailla, naarailla ehkä enemmän oranssit ja koirailla punaset....noissakin on eroja....taas tuohon väriin viittaan et tummilla kakruilla sen nokan värityksen näkee aiemmin kun noilla vaaleemmilla värimuunnoksilla....

Maria ;D

« Vastaus #26 : 14.02.09 - klo:20:51:06 »
Voi ei. Tuli ongelma tööttitytön kanssa. Tiedän sen olevan perusväriltään fawn, mutta pienet valkoiset pilkut päänpäällä "häiritsevät". Niitä on monta.

« Vastaus #27 : 14.02.09 - klo:23:39:14 »
meidän tööttitytöllä kanssa niitä valkoisia pilkkuja pään päällä, väri oli luultavasti Gray-BC, (taisit muuten itse "uskaltaa arvata" tämän värin ;D)
2 seeprapeippoa ja koira

« Vastaus #28 : 15.02.09 - klo:10:53:41 »
Niin muuten arvasinkin. :D
Onko tuo sitten fawn-pied?

« Vastaus #29 : 16.02.09 - klo:01:17:15 »
^Aika varmasti.  :)