papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Minkä värinen peipponi on?- kysymyksiä
« : 03.12.08 - klo:20:27:44 »
Matkittu undupuolelta. :D
Useimmilla on varmasti ongelmia peippojensa värien kanssa. Tämä palsta on, jotta voisi saada selkoa peippojenne väreistä. Itse olen jo aika hyvä, mutta osaan tunnistaa vain seeprapeippoja. :)
Pirusti puluja ja kaksi tervua.

Re: Minkä värinen peipponi on?- kysymyksiä
« Vastaus #1 : 05.12.08 - klo:16:27:30 »
Minulla on yksi seeprapeippo jonka värin en tiedä, mutta en saa sitä kuvaa tänne. Peippo on valkoinen ja pää on harmaa (ihan kun sillä olis kypärä). Tiedätkö sinä minkä värinen se voisi olla? Jos haluat kuvan, voin lähettää sähköpostilla.

« Vastaus #2 : 05.12.08 - klo:19:47:19 »
Näyttääkö se yhtään tältä?
Noiden väri on chestnut flanked white.

« Vastaus #3 : 05.12.08 - klo:21:08:11 »
Jup, sain kuvia sähköpostiin, ja samalta näyttää. :)

« Vastaus #4 : 06.12.08 - klo:18:01:23 »
ihan samalta näyttää, kiitos.

« Vastaus #5 : 08.12.08 - klo:00:02:30 »
Minua on jo jonkun aikaa häirinnyt, tämän Pyry-peipon väritys. Tiedän sen olevan pied, mutta mikä "pohjaväri" sillä sitten on?

Tuli vähän iso kuva, ja parempaa ei tähän hätään saada.  :-[

« Vastaus #6 : 08.12.08 - klo:00:16:34 »
varmaan joku chestnut flanked white mutaatio  ;D on tää niin hubaa! mulla kans meneillään tämän syksyn poikueitten värien pähkäily....Beckhamin Roy(Peippo kasvattaja jolta löytyy erittäin hyvät peippo sivut, myös värimutaatiot) jenkeistä oli sitä mieltä et ovat grey cheek/fawn cheek....täl hetkel kallistuu tohon fawn cheekkiin  ;D saap nähä...

Maria

« Vastaus #7 : 08.12.08 - klo:00:31:49 »
Viittisitkö kysyä Pyryn väriä häneltä? :)

« Vastaus #8 : 08.12.08 - klo:09:02:51 »
Fawn? Paitsi, et kuva tosiaan vois olla vähän parempi. Nyt ei muuta, kun uusia kuvia ottamaan  :)

« Vastaus #9 : 08.12.08 - klo:11:17:30 »
mullekko fawn? ;D (niin siis arvuuttelitko kuvaa vai mun fawn cheekkiä) Trippille on tullu koiraan merkit ja mitä noista kuvista saa irti ni kyl fawn cheek ennempi olis  :P

netzku, oon niin "tumpelo" kuvien lähettämisessä et tarviin siihe auttavan käden (taitolaji  8)), joten käy vilaseen Royn sivut ni saat ehkä jonkinlaista suuntaa siihen mitä värejä sinun peipoilla on....
www.efinch.com

Maria

« Vastaus #10 : 08.12.08 - klo:13:10:08 »
mullekko fawn? ;D (niin siis arvuuttelitko kuvaa vai mun fawn cheekkiä) Trippille on tullu koiraan merkit ja mitä noista kuvista saa irti ni kyl fawn cheek ennempi olis  :P

Niin siis arvuuttelin kuvaa :)

Kävin kattelemassa fawn cheekedin kuvia ja kyl se sun linnut semmoselta kovasti näyttää  :) Trippistä ois kiva nähä uusia kuvia, toistan itseäni, mutta se näyttää kovasti hienolta!

« Vastaus #11 : 08.12.08 - klo:14:20:28 »
ok  ;D pitää kuvailla poikaa ja laittaa kotisivuille uusia kuvatuksia  ;D

Vielä piti pähkäillä tämmöstä josko Thalia (fawn cheek naaras) ja Thorne (Black cheek koiras) olisivat toisilleen sopiva pari...tietty menee ens kesälle pesitys ku typy vielä niin nuori....pää ihan pyörällä  :o
« Viimeksi muokattu: 08.12.08 - klo:14:28:20 kirjoittanut sheltiet »

« Vastaus #12 : 12.12.08 - klo:20:49:45 »
Piti laittaa tänne uuden tulokkaan kuva eli kyseessä normal penquin naaras "Tricia" :-* kaunis neito  ;D

Maria
« Viimeksi muokattu: 29.12.08 - klo:02:02:54 kirjoittanut sheltiet »

« Vastaus #13 : 13.12.08 - klo:09:56:09 »
Mä en kestä, jos sun linnuille tulee joskus pinquen-värisiä poikasia.. sit on melkein pakko hankkia omakotitalo lintuhuoneella  ;D

« Vastaus #14 : 13.12.08 - klo:12:10:56 »
voi ku tulis! kohta mun on alettava rakentaa niitä 3-metrisiä häkkejä!voi mikä unelma oliskin lintuhuone  :D visioita on kyl pää täynnä miten hieno "viidakko" siitä huoneesta tulis...joo ohi aiheen  :-X kunhan unelmoin  ;D
Maria