papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tintus

undulaatin uneksiminen
« : 28.11.08 - klo:15:26:21 »
Onko kenelläkään kokemusta? 5kk vanha undutyttö Sini on alkanut höpötellä ja pitää ihmeellistä ääntä öisin. Tätä on kestänyt reilun viikon. Ääni kuulostaa vähän siltä kuin kurkussa olisi jotain. Volyymi on myös sitä luokkaa että siihen herää. Ensimmäisinä öinä menin hädissäni katsomaan mikä on hätänä, mutta huomasin tytön nukkuvan. Kun sitten sanoin että nyt on yö ja tarkoitus nukkua, toinen katsoo minua takaisin juuri sillä ilmeellä että, "anna olla, nyt on yö ja nukutaan" Kysymys on varmaan uneksimisesta, mutta meneeköhän se ohi ja/tai liittyykö tämä jotenkin ikään?

Re: undulaatin uneksiminen
« Vastaus #1 : 29.11.08 - klo:12:08:58 »
Hmmm...ei ole kokemusta öisin tollasesta, mutta päivällä toi on Shanen "lempipuuhaa" nukkuessa. Päivisin se ei nuku hiljaa oikeastaan koskaan. Mutta öisin, kyllä on hiljaisuus. Onko sulla monta undua? Mä olen varma, että Shanen päikkäreiden aikainen "laulu" on unilaulua muille, siltä se ainakin vaikuttaa...kaikki rauhoittuu siihen nukkumaan ;D

-Tatika, Shane, Shaniá, Starlet ja Hope-

Tintus

Re: undulaatin uneksiminen
« Vastaus #2 : 29.11.08 - klo:15:56:00 »
Kolme noita tuossa tällä hetkellä lentelee. Tytöt ovat 5kk vanhoja ja poika 3kk. Päiväunilla yleensä toinen tyttö (Tuuli) pitää huolen pulputuksesta. Nyt tämä uusin, meillä viikon ollut poika Jasu on myös alkanut pulputtaa päiväunien aikaan.
Viime yö nyt sitten olikin hiljainen, saapa nähdä miten ensi yö. Jospa tuo unissapuhuminen olisi vaikka jo mennyttä aikaa.

Yhtenä yönä Sinin uni oli niin syvää, että ääntelyn takia kun menin tyttöä herättämään ja jouduin koskettamaan lintua ennen kuin se heräsi ja yllätys oli molemmin puoleinen kun tyttö puraisi minua kädestä. Ymmärrän että säikähti, kun sillä tavalla herätetään. Meillä ei tuota nokkaamista ole ennen tehty (eikä sen jälkeenkään).