Jaah? No samaista ilmiötä on ollut vuosien varrella, osa ollut unduista aikoinaan kesyjä, tuli lentäen kädelle istumaan. Oikeastaan kaikki ovat ja tekevät pään yli lentoja vieläkin vaikka ei olekaan kesyjä. Moe tulee tai änkee itsensä samalle "kepille" jolla siirtelen Pepsi neitoa A paikkaan B tarvittaessa. Itse olen mieltänyt kun minulle uhitellaan, niin räksätetään ja näytetään nokkaa niin sanotusti vähän samoin kuin neidot uhkailee, paitsi undujen elekieli nopeampaa. Pään yli lentoja harrastetaan paljonkin ja kyllä joskus tukka pöllyää, varsinkin kun on yksi oikein kesy neito joka "jarruttaa" pään kohdalla ja laskeutuu usein olkapäälle joskus pään päälle ja muut kurvaa pään yli siivillä hipoen. No juu, olen huomannut että automaattisesti tulee laitettua silmät jo kiinne kun huomaa että kuusi harakkaa alkaa tulla jonossa kohti

Oikeastaan minua alkoi kiinnostamaan mitenkäs täällä toiset kokevat asian uhitteluksi, mutta ei siinä mitään kyllä ne undut härnäävät siten varsinkin neitoja, mutta räksättävät samalla ja ääntely on sellaista, että nyt kiusataan..

Muuten tuo pään yli lentely menee sirkuttaessa tai oikeammin omat natisee, en osaa kuvailla sitä ääntä kuin pieni äänistä natinaa sellaista hiljaista ääntelyä.