papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Temppulelu Toscalle
« : 14.12.08 - klo:13:51:26 »
Eli nyt katselin näitä kaikkia ihania linnuille tarkoitettuja leluja Espoon eläinkeskuksen sivuilta ja silmiin osui tällainen: http://www.elainkeskus.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1887&category_id=92&option=com_virtuemart&Itemid=1

Nyt sitten mietin että onkohan täysin mahdoton idea opettaa neitokakadulle tuo rinkulan tikkuun laitto. Tosca on hyvin itsepäinen, nyt vaihdoin vihdoinkin Toscan ja Salsan siemenet pelletteihin ja Tosca on mulle siitä suuttunut eikä ota vastaan siemeniä vaikka kuinka koitan kädestä sille antaa. Salsa syö kyllä pellettejä kupista, Toscasta en ole täysin varma. Annan niille aamuisin tuoreruokaa ja illalla ennen nukkumaanmenoa hieman siemeniä, toivottavasti se ei elä pelkästään niillä. Eli tällainen tuittupää mulla  :)

Eli mitäs mieltä olette, onko turha ostos vai kannattaako yrittää?

Re: Temppulelu Toscalle
« Vastaus #1 : 15.12.08 - klo:08:50:59 »
Voithan tehdä tuommoisen itsekin, jos on edes hiemankaan käsistään kätevä... Askartelutarvikeliikkeistä saa jonkinlaisia puurenkaita, vaikka mikä estää tekemästä rengasta vaikka pillistä (tosin ihan pyöreää siitä silloin tuskin tulee)... Poralla johonkin lautaan reikä ja siihen pystyyn tikku ja voilá! Valmis ja halpa lelu, eikä tarvitse murehtia rahanhukkaa jos lintu ei temppua opikaan.

Re: Temppulelu Toscalle
« Vastaus #2 : 15.12.08 - klo:09:34:24 »
Tuohan on sairaan hyvä ajatus  :o Täytyy yrittää tehdä itse :)