Meidän Otto on vasta 3 kk ja ollut meillä vajaan kuukauden, mutta jo samantyyppinen käytös puskee esiin. On selvästi valinnut minut suosikikseen meidän perheestä, olisi melkein vain meikäläisen olalla ja sylissä, ihan rasitukseen asti. Jos vain näkee vilauksenkin minusta, niin lehahtaa oitis vaikka toiseen päähän taloa olalleni. Nuorempi tytär 8v on seuraava suosituimmuusjärjestyksessä, mikä on vanhemmalle tyttärelle 11 v ollut kova pala. Mies ei kelpaa, jos minä olen näkyvillä. Otto näyttää nokkaa hänelle heti. Mutta ollessaan miehen kanssa kaksin kotona, tulevat kyllä hyvin juttuun ja miehenkin käsi kelpaa erinomaisesti. Olemme pyrkineet siihen, että kaikki perheenjäsenet olisivat samanarvoisesti Oton kanssa. Menen välillä "piiloon" toiseen huoneeseen, jotta linnulla riittäisi sympatioita muitakin kohtaan eikä takertuisi minuun liikaa. Kaikki ovat syöttäneet Ottoa, ja tytöt leikkivät paljon sen kanssa. Meidän aiempi amatsoni Aatu oli samanlainen siinä suhteessa, että hyväksyi minut paremmin kuin miehen, jota puraisi useammin. Osoitti suunnattoman riemunsa elein ja äänin, kun tulin kotiin, mutta mies ei ollut mitään. Minä sain muutaman kerran rapsuttaa, mutta mies ei saanut milloinkaan koskea. Mustasukkaisuutta oli selvästi ilmassa. Molemmat hoidimme Aatua, ja mies sai kyllä esim suihkuttaa. Myös äitini oli Aatun suosiossa, mutta isäni taas pelkkää ilmaa. Amatsonin sukupuolesta ei ollut varmuutta, kuten ei tämän jakonkaan, mutta oletuksena on uros.