Hallooti!
Hmmm... Hyasintti taalla 10000dollaria kasinkasvatettu ja kesy...
Matka tanne... lennot 800-1000e ja majoitus ruokineen ja pyykkihuollonkera 12 dollaria paivassa eli ei juuri mitaan...
Pelottiko kuvassa? NO TOTTA JURKELEESSA! Kuva on otettu kolmantena paivana ja kuvassa ei nay 15 muuta lintua jotka ovat samassa lentohakissa ja lentelivat olkapaalle ja pois ja edes ja taas... Hyasinteilla on utelias nokka ja ne tutkii korvia yms ja luotto ei ole ihan paras mahdollinen kun et lintuja tunne. Tilanne tuli vastaan kun jouduin ensimmaista kertaa lakaisemaan kyseista paikkaa ja linnut jostain syysta ovat minun kimpussani jatkuvasti. Muut saa lakaista melko rauhassa mutta ma keraan kaikki tiput. Yks sinikelta roikkui kerran alushousuissani kun tonki housunpielusta ja loysi kivan varin...
Tama on ehdottomasti kokemisen arvoinen paikka ja koko maa on taynna erilaisia vapaaehtoispaikkoja. Voit tyoskennella laiskiaisten pelastuskeskuksessa tai lakaista luonnonpuistoa tai kerailla kilppareiden munia (ja kuoriutuneita poikasia paastaa mereen yolla) Paljon sosiaalista hommaa tarjolla ja espanja kielta opiskeleville melko edukkaita kielikouluja. Rannikot ovat paratiisimaisia hiekkarantoja ilman turisteja (ja toki paikkoja turistien kera)
Vapaana lentamassa naet aroja, aratteja, pionuksia, amatsoneja ja minua viehattaa ihanat kolibrit joita tulee vastaan paivittain... ja tietysti tukaaneja
Itse en nahnyt yhtaan araa vapaana ja tuskin naenkaan koska paikat joissa niita on ovat hyvin vaikeiden matkojen paassa. Olen luultavasti nahnyt amatsoneja (alhaaltapain tunnistaminen melko vaikeeta mutta iso ja papukaija ja lyhyt pyrsto on yleensa amatsoni ja paikalla piti olla paljon keltaniskoja joten.....) Pionuksia muutama (voi olla myos pienia amatsoneja) Aratteja kahden sorttisia isoina parvina. Tukaaneja sademetsassa lentelemassa...
Kylla tama reissu on antanut paljon ajateltavaa kiikustuolissa istumiseen. Eli varmasti kannattava matka ja kokemuksia kaikenmoisesta on tullut paljon.