papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sims 2 (& 3) - Lemmikinelämää
« : 01.11.06 - klo:15:35:35 »
Kaikkihan tietää Sims-pelin? Siinä siis ohjaillaan luomiensa ihmisten elämää, lyhyesti sanottuna. Eilen huomasin Sims 2 - lemmikinelämää pelin mainoksen, jossa näkyi puolikas sateenkaariluri(aivan sateenkaarilurin värinenkin, ja posken höyhenetkin olivat juuri semmoiset kuin olla pitää)! Ennen peli oli 'ihan kiva', nyt se olisi saatava itselle, tai ainakin pelata sitä. Onko kukaan tutustunut juuri tähän kyseiseen peliin, jotta voisi minulle, ja muillekin, kertoa pelin papukaijoista lisää. ;D
« Viimeksi muokattu: 08.11.11 - klo:12:32:09 kirjoittanut Lintunen »

Re: Sims 2 - Lemmikinelämää
« Vastaus #1 : 01.11.06 - klo:15:39:25 »
Muistaakseni lisäosassa "Lemmikit" oli joku kakadu ja ara? En tosin ole ihan varma, viime pelistä kulunut pari vuotta :P
10 neitoa, OWA, IRN, luumupää, undu, ja 2 agaa langalla.. (Lanka katkeaa..) :D

« Vastaus #2 : 01.11.06 - klo:15:47:00 »
Olisikohan taas sitä linjaa, että pieni pyöreä sarjakuvahäkki on kiva? ::)
Neitokakadujen kasvatusta vuodesta 2005 ja undulaattien vuodesta 2014. :)

« Vastaus #3 : 01.11.06 - klo:16:34:23 »
Kylläh. :D Itse asiassa siinä ei tainnut olla edes häkkejä :P Tiput vaan istuvat sievästi ständillä, eivätkä liiku siitä mihinkään. ::) Ja jos tipu kuolee, se menee kieppiin ;D
10 neitoa, OWA, IRN, luumupää, undu, ja 2 agaa langalla.. (Lanka katkeaa..) :D

Jesse.A

« Vastaus #4 : 01.11.06 - klo:16:42:27 »
joo muistan itekki ku pelasin sitä ehkä joskus vuosia sitten :DD se papukaija kuoli mul :( :D

« Vastaus #5 : 01.11.06 - klo:18:18:03 »
Muistaakseni lisäosassa "Lemmikit" oli joku kakadu ja ara? En tosin ole ihan varma, viime pelistä kulunut pari vuotta :P

Tämä oli ykkösessä. Vaihtoehtoina puna-ara tai kultatöyhtökakadu ständillä, kaijasia tai undulaatteja isossa häkissä (vei pelissä tilaa runsaat kaksi neliömetriä) tai pienessä pyöreässä (sai itse päättää kumpaan pienet laittoi). Mutta nyt olisi puhe siitä kakkosesta, johon tätä lemmikkiosaa mainostetaan TV:ssäkin sillä "Tomppa ei tykkää kun hänen amisviiksensä kasvavat vinoon" sloganilla.  ;D

« Vastaus #6 : 01.11.06 - klo:19:37:31 »
off topic: tämän aiheen siirrosta tänne "sovittu nuorison edustajien kanssa"   ;)

tinttu
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.

« Vastaus #7 : 01.11.06 - klo:21:13:43 »
Meillä ei ole sitä (vielä), mutta olen katellut kuvia ja niissä on myös jokin haukan tapainen lintu. Muistuttaa ehkä hieman ampuhaukkaa. Tai voihan se olla ladattukin siihen...
Neitokakadut Niki & Bobi, Cico & Peppi, Puttis & Choco, undulaatit Nemo &....

« Vastaus #8 : 04.11.06 - klo:17:47:24 »
Itse en ole vielä ostanu tuota lisäosaa, koska sehän olis ihan turha, jos papukaijaa ei olis vaihtoehtona ;)
En nimittäin olu varma, että onko siinä.
Nyt pitää ilmeisesti rynniä kauppaan ostamaan ::)
Nettisivuni Undulaattori

« Vastaus #9 : 06.11.06 - klo:21:57:17 »
SimFinland sivuilla oli lisäosan lemmikkilinnuista kuvia ja näytti siltä että siinä oli vain isoja papukaijoja, kaikki tehty samalla muotilla mutta värit vain linnun mukaan muutettu, sekä tietysti valkokakadulla oli töyhtö. Ja sitten taas pelin virallisilla sivuilla oli kuva jossa pappari istuu häkissä, tiedä sitten saako mokomaa sieltä pihalle :)

« Vastaus #10 : 08.11.06 - klo:15:27:43 »
Nonnih, löytyihän kuvia.  ;D Lintuvaihtoehdot ja tässä näkyy taustalla, millainen häkki näköjään linnulle tulisi. Ihan kivan kokoinen minusta ainakin.  :) Nyt pitäisi vaan hankkia nuo kummatkin (oikea ja tuo lisäosa).  ;D

edit: Linkki korjattu
-Anni
« Viimeksi muokattu: 08.11.06 - klo:15:41:10 kirjoittanut annip »

« Vastaus #11 : 02.02.07 - klo:08:55:11 »
joo ja niitä häkkejä on eri värisiä :) lintua voi lennättää, ruokkia, senkanssa voi leikkiä ja sen voi opettaa puhumaan. ihan kiva minusta kun on se lintu vaihtoehto :)
Essi ja Pepe

« Vastaus #12 : 18.02.07 - klo:22:12:04 »
Mulla kans kyseinen peli. Ne papukaijat on vaan mun mielestä epäreilulla tavalla tehty... Miksi ihmeessä ei voi papukaijaa luoda samalla tavalla kuin vaikkapa kissaa tai koiraa. Kyl mä aineksi haluisin teettää linnuille poikasi siin pelissä mutta eihän se käy päinsä... No jaa. Ehkä se on niitten mielestä turhaa. kuka nyt tahtois linnusta kunnon lemmikkiä...

MINÄ ;D

Ihan hyvä muuten. Linnut on paljon paremmalla tavalla tehty kuin ykkösessä. Ja nyt heillä jopa isot häkit (Montana Cage) Tyyliset häkit. Voi opettaa puhumaan ja ym.
Take risks. if you win, you will be happy

if you lose, you will be wise.

« Vastaus #13 : 01.07.07 - klo:22:03:38 »
Siihen vois tehä pieniä muutoksia, että lintu olis perheenjäsen ja linnuilla sais olla kokoeroja (ara ja jaco on samankokosia!) ja sillä kakadulla ja jacolla on pitkä pyrstö...

« Vastaus #14 : 26.08.07 - klo:19:39:04 »
Tässä kaikki mitä tiedän linnuista..  ( meillä on peli ) linnun saa: ottaa pois häkistä, opettaa puhumaan, päästää vapaaksi ( ihan luontoon ) ,opettaa temppuja , ottaa olalle, ottaa leikkimään/leikkiä sen kanssa.

Saamaa mieltä Marjaanan kanssa siitä luomisesta.. ihanaa semmoista ois tehdä..
« Viimeksi muokattu: 26.08.07 - klo:19:40:55 kirjoittanut Zenna »
Neitokakadut Marion ja Robin + Harmaapapukaija Roope + poikaset