papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Kiitospalsta
« Vastaus #15 : 25.10.06 - klo:19:34:18 »
Kirsiä halun kiitää kun rupesi Essille sylikummiksi-- :)
Amani hyvistä keskusteluista ja isosikonani olosta  :) samoin Tinttua
Leenaa hyvistä neuvoista
Miaa kun rupesit uusimaan kotisivujamme
ja muita aktiiveja ja uusia ihmisiä joita olen tavannut lintujen/lintupäivien kautta
--Crisse--
Avion lintulan siivekkäät

http://avion.suntuubi.com

Jesse.A

« Vastaus #16 : 25.10.06 - klo:19:46:16 »
Kirsille paljon kiitoksia kun kertoi jakosta ja siihen liittyvistä asioista :)

« Vastaus #17 : 27.10.06 - klo:14:08:32 »
Yleinen kiitos varmaankin kaikille papukaija-ihmisille avoimuudesta ja luottamuksesta (varsinkin lintupäivillä, tyyliin "Tavattiin vartti sitte, ota mun kahden tonnin kakadu vartiksi kun käyn kahvilla."  ;D )!

« Vastaus #18 : 28.10.06 - klo:17:39:42 »
 :) Sain lähetyksen höyheniä ja sulkia. Ilman nimeä, ilman lähettäjää. Tuntui yhtä hienolta kuin olivat nuo sulatkin. Siksi kiitos sinulle, joka ne lähetit.

Pienillä teoilla: hymyllä, kauniilla lauseilla, ajatuksilla ja jopa kirjeen lähettämisellä, voi antaa paljon jollekin. Sellaiset voivat tulla enempi tarpeeseen kuin lähettäjä tai antaja tietääkään... Niin kuin seuraavakin...

Eeva, lähetit minulle käsivarren ja ymmärtämisen ja myötätunnon lahjan... Haluan kiittää sinua. Pelkkä kiitos ei kuitenkaan kuvaa sitä tunnetta, joka minulla sisimmässäni sinua kohtaan on, joten on pakko tyytyä vain ilmaisemaan se näin. Kaikkea hyvää sinulle ja linnuillesi, uskon, että niillä on hyvä elää sellaisen ihmisen kanssa kuin sinä.

« Vastaus #19 : 28.10.06 - klo:18:52:45 »
:) Sain lähetyksen höyheniä ja sulkia. Ilman nimeä, ilman lähettäjää. Tuntui yhtä hienolta kuin olivat nuo sulatkin. Siksi kiitos sinulle, joka ne lähetit.

Ai sorry, luulin että tajusit niiden olevan minulta kun aiemmin kyselit aran sulkia :) Kiireessä unohdin raapustaa omaa osoitetta mihinkään..
Enempikin olisin laittanut, mutta olen jaellut nyt noita sulkia niin moneen paikkaan, että olivat vähän lopussa vaikka sulkis onkin ;D

sanne
höyhenmäistä elämää...

« Vastaus #20 : 29.10.06 - klo:08:29:54 »
 ;D Aavistin, että olisivatkohan ne sinulta, mutta kun Howlikin lupasi tuolla Faunattaressa laittaa sulkia (tosin en ollut varma, minkä kaikkien lintujen sulkia), niin en ollut varma ja yhdelle ennen sinua taisin antaa osoitteeni. No. Siis nyt: Kiitos Sanne! Jos vaan löytyy vielä noita sinisiä, ja keltaisia, niin hyvä. Aiheet ovat jo valmiina, mitä niistä tehdään.  ;D

« Vastaus #21 : 03.11.06 - klo:21:39:33 »
tästä tulee pitkä lista...jos joku jää mainitsematta nimeltä, älkää ottako "nokkiinne"  ;D

kaikille yhdistyksen aktiiveille +  hallituksen porukalle.

Mikalle, jota ei näy nykyään edes suuremmissa kurveissa ja joka aikoinaan aloitti tämän foorumin ja mahdollisti yhdistyksen perustamisen
Jakelle, kun jaksaa puurtaa foorumin parissa ja kuunnella meidän joskus utopistisiakin ideoita.
Leenalle, jota ilman lintupäiviä ei ehkä olisi.
Sabille, joka jaksaa potkia porukoita tekemään hommia + kaikki muu uskomaton määrä työtä, mitä hän on tehnyt

Maamille, joka pitää hyvää huolta yhdistyksen raha-asioista
Ansulle Maamin lisäksi, kaijuli-kaupan toimivuudesta
Daisylle, joka on jaksanut puurtaa jäsenkorttien ym. kanssa, ei ole helppo homma...

Sannelle, joka aikaa ja puhelinta säästämättä yrittää saada sijoituslinnuille uusia koteja ja joka on varsinainen ideanikkari
Kirsikalle, joka on jeesaillut sannea ja jaksaa olla toiminnassa mukana monella tavalla
Millalle, joka toteuttaa kaijutinta ja jonka energia on aivan uskomatonta
Jennille, joka on ottanut kirjaston sydänasiakseen ja joka on hoitunut todella hienosti

Crisselle, joka jaksaa aina olla kaikessa mukana
Essille (kaija) jota tarvitaan vielä paljonkin yhdistyksessä, kunhan kotiutuu toiselta puoelelta maapalloa
Leena G:lle, joka pitää huolta eläinten oikeuksista

Annille, Jonnalle + muille "mukuiloille" jotka jaksavat ideoida aina uutta
Ida-emilialle, jonka tietotaito ikäänsä nähden on uskomaton, vaikka joskus pitääkin puolustaa "aikuisten pahalta maailmalta" ;) (teen sen mielelläni, saan raivarin aina, jos joku kohtelee jotain nuorta tai lasta kaltoin, tavalla tai toisella)
JM:lle, johon voi aina luottaa, oli ongelma, mikä tahansa

Kaikille uusille aktiivihenkilöille, te mahdollistatte homman jatkuvuuden
Wonderboylle, jonka kanssa aloitettiin "suurturku-hanke"  ;D ystävyys jatkuu
Anjalle (ahrk) joka pitää tämän skeptikon jalat aina silloin tällöin edes pari senttiä maanpinnan yläpuolella, ja ne nakit!

Pialle ruåtsin puolelle, pitkistä keskusteluista zätissä, ystävyyttä tässäkin
Turun alueen porukoille, meillä on mahtava sakki
kaikille hoitorinkiin kuuluville, teette arvokasta työtä, ei se "lapsen" jättäminen vieraan hoiviin ole koskaan helppoa

*huoh*

ja kaikille nimeltä mainitemattomille, joiden kanssa on ollut antoisia keskusteluja, joskus väittelyitäkin lintuharrastuksen tiimoilta, harrastus on sama, mielipiteet josku risteilee, mutta näin sen kuuluu ollakin  :)

ja viimeisenä, muttei vähäpätöisempänä: kiitos YNM:lle, kaikesta!

tinttu

ps. tämä on vain väli-tilinpäätös-kiitos! toivon, että vastaavia kiitoksia saisi esittää vaikka jokaisen vuoden lopulla! oikein hyvää loppuvuotta kaikille, kevät tulee taas jossain vaiheessa  8)

« Viimeksi muokattu: 04.11.06 - klo:09:00:32 kirjoittanut tinttu »
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.

« Vastaus #22 : 03.11.06 - klo:23:49:39 »
Kiitos Tintulle myös, että jaksaa kuunnella meitä muita, listalla mainittuja sekä muita :D

(Kiitos myös minun puolesta kaikille aktiiveille sekä muille kaijuleille)
Kiviäkin kiinnostaa!

« Vastaus #23 : 05.12.06 - klo:16:05:02 »
minä kans!

eli kiitos todella paljon kaikille jotka vapaaehtoisesti ja muutenkin innoissaan jaksaa mua neuvoo mun ihan älyttömissä ja tyhmissä kysymyksissä

teille jotka olette olleet puolesta ja vastaan ideaa jos toistakin  :D

teille kaikille kenen kanssa saan olla avoin, ja teille kaikille joilla on sydäntä ottaa ihminen vastaan sellaisena kuin se on, ilman ylimääräistä esittämistä ja valehtelua!

ida-emilialle emppu vauvan maailmaan tulosta, jonka kanssa tosin kävi ikävästi sen voimattomuuden takia.

tinttu sanne ja muut mahtikset  :-* olette te kyllä ihania ihmisiä, en malta odottaa et kuka vetää pataan ja kuka ei ku lauantaina messareilla tavataan  ;D
ansu: sinulle samaa ku kirsille...
millalle; rehelliset neuvot ku alettiin "odottamaan" petua!
Kirsi: neuvoja neuvoja neuvoja
ja sitte tietysti rakas ystäväiseni niina /ninni82 lintupäivistä ja kaikista muista jokelluksista...
Annalle ja Atelle + petipalle erikoiskiitos siitä että petipa opetti pojalle kahdessa päivässä kovasti asiaa ja että jaksoivat kuunnella kalkatustani ihan livenä monta tuntia...  ;D
annille valjaista.
Crisse: erityismaininta niistä kaikista asioista joita olen saanut sinulta

sami k.- kiitos että olen saanut noin ihanan linnun ku petu on, siitä kuinka jaksat kuunnella (kait) mun ikuisuus kysymyksiäni, jne jne jne

kiitos myös tänne kaijulin "pää henkilöille" ettette oo vielä ainakaan nakannu mua pihalle...
unohdinko jonkun??? en kait.  ja taas tuli romaani!  :P

olette kaikki niin ihania etten tiedä mihin joutuisinkaan ilman teitä.... kiitos

« Vastaus #24 : 05.12.06 - klo:16:40:39 »
Pistänpäs tänne uuden ja pidemmän listan :)

Kiitos,

Annille, ystävänä olemisena, sekä neuvojana, suuri kiitos siitä :-*
Ida-Emilialle, ystävyydestä ja neuvoista myöskin.
Jennille, luottamuksen osoittamisesta, sekä olet myös ottanut minut "vakavasti" (enemmän tai vähemmän ;) ) kirjastohommissa.
Minnalle, ystävänä olemisesta ja piristämisestä, kun itsellä on huono päivä <3
Paulalle, pitkistä puhelinkeskusteluista, ystävyydestä sekä ymmärtämisestä, ikävä on <3
Crisselle, ystävyydestä, ymmärtämisestä sekä neuvoista.
Amanille, ystävyydestä sekä aamukahvitteluista ;)
Jarmolle, ihan vain pöljäilystä ;D Asiamies. ^^
Kirsille, ystävyydestä, tiukoista sanoista, sekä maanpinnalle pudottamisista ;)
Ansulle, popeista, bambukepeistä, ystävyydestä sekä ilopillerinä olemisesta <3 (Ne pakastepizzat sulaa huonelämmössä!)
Annikalle, ystävyydestä, sekä Ruissalon aikana majoittamisesta =)
Katjalle, ihanasta ja pirteästä Emma-tytöstä, sekä hyvistä neuvoista
Kaikille Kaijulien aktiiveille, hallituksen jäsenille sekä modeille, mahtavaa!

Kiitos myös kaikille, jotka unohdin mainita, ei tämä vesipää kaikkea voi muistaa :) :-*

10 neitoa, OWA, IRN, luumupää, undu, ja 2 agaa langalla.. (Lanka katkeaa..) :D

« Vastaus #25 : 16.12.06 - klo:02:34:47 »
KIITOS
kaikille foorumilaisille ja hallitukselle ;D En juuri nyt jaksa nimiä kirjoitella kun lista olisi mahdottoman pitkä. Joten kiitän joka ikistä!
Take risks. if you win, you will be happy

if you lose, you will be wise.

fixi

« Vastaus #26 : 16.12.06 - klo:03:26:38 »
Täältä vois kans heittää muutaman kiitoksen:Kirsille,kaikesta mahdollisesta avusta...ja sopivien lintujen löytämisestä "maailmalta"! Sannelle...jos ei muusta,niin Petruskan "ohjaamisesta" oikeaan kotiin,Tintulle...ystävyydestä ja "lainalinnusta" kaikissa tapahtumissa!Leenalla,uskomattomasta energiasta järjestää jos vaikka mitä!Viimeisenä kaikista tärkein...ISO KIITOS KAIKILLE joilta löytyy meillä kasvatettu lintu...koosta riippumatta!!!   ;D Jatkakaa samaan malliin!!! Jari&Sari+Katras       Ps.Moni unohtui listasta....Jake,Sabi,,Harmaat...ym.ym, Siispä kaivakaa ne herneet pois nenusta,jos en kaikkia osannut/mnuistanut huomioida!!   8)

« Vastaus #27 : 16.12.06 - klo:13:17:24 »
Pitäähän munkin tänne töhertää.

Elikkäs kiitokset
Amanille, joka niin ystävällisesti otti Ässän hoitoon ja jaksaa vielä raportoidakin kaikesta, mitä siellä päässä tapahtuu.
Lindalle (moam), joka hoiti Ässää jonkin aikaa.
Kaikille niille, jotka tarjoutuivat ottamaan Ässän hoitoon.
Anniinalle, joka alunperin ohjasi minut tänne foorumille ja on opastanut minua foorumin käytössä ja selittänyt minulle kärsivällisesti keikesta lintuihin liittyvästä.
Annicalle (a.h), joka on opettanut minua undujen värimuunnoksista ja niiden periytymisestä.
Kaikille, jotka ovat lainanneet undujensa kuvia kotisivuilleni
Beriquitolle (joka tosin tällä foorumilla seikkailee aika harvoin), jonka kanssa on oltu kirjeenvaihdossa ja jonka kanssa on ollun mukavia keskusteluja mesessä.
Kaikille, joiden kanssa on ollut mielenkiintoisia keskusteluja lemmikkilinnuista.
Kaikille, jotka jaksaa ahkerasti pyörittää tätä yhdistystä :D 

Ja lopuksi vielä sitten tasapuolisesti kaikille, jotka olen huonon muistini vuoksi unohtanut tästä listasta ;)
« Viimeksi muokattu: 16.12.06 - klo:13:20:55 kirjoittanut Legolas »
Nettisivuni Undulaattori

« Vastaus #28 : 19.12.06 - klo:10:40:31 »
Kiitokset Kokkolaan linnusta, jollaista ei tule elämän aikana kuin yksi vastaan.
In magnis et voluisse sat est.

« Vastaus #29 : 20.12.06 - klo:16:56:07 »
Kiitokset,

-Mialle (fischeri) uusien nettisivujen tekemisestä (ei vielä julkaistu)!  :D
-Jonnalle Luna-tytön lainaamisesta pesimiseen, pääsi Roope-poika vihdoinkin pesimään. Ihanasta Viki (Victor)-pojusta ja kaikesta avusta.  :D
-Amanille kaikista neuvoista. Olisi se hienoa, jos Kerttu olisi uusi värimuunnos  :D
-Ida-Emilialle ystävänä olemisesta ja ymmärtämisestä, täytyy tulla joku päivä kyläilemään  :D
-Saaralle (Legolas) ystävänä olemisesta ja ihanista keskusteluista undujen värimuunnoksista ja genetiikasta.  ;D
-Suvi (Bulbuli) erityiset kiitokset, että otit Vanin rakastavaan kotiisi. Toivon, että nyppiminen loppuisi vielä joskus. ;D
-Hannelle (Pikkiliiri) ystävänä olemisesta  :)

sekä kaikille, jotka jaksavat vastailla kysymyksiini  ;D

ANTEEKSI Suvi tuo nimen sekaannus  :-[
« Viimeksi muokattu: 20.12.06 - klo:18:18:24 kirjoittanut a.h »