papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kiitospalsta
« : 24.10.06 - klo:11:00:36 »
 ;D Onko mahdollista, että voitaisiin perustaa vaikka tällainen kiitospalsta, jonne voisi asia-aiheista riippumatta laittaa kiitokset, jos sellaiseen tuntee tarvetta? ;D

Itse haluaisin heti laittaa kiitokset Mirjalle. Hän lähetti minulle yksityisviestin, jossa kannusti ja tuki minua kaiken "kaaoksen" keskellä! Ja ette voi ymmärtää, miten valtavan hyvältä se tuntui. Itkin sen luettuani.

Re: Kiitospalsta
« Vastaus #1 : 24.10.06 - klo:16:10:22 »
Hyvä idea, aina on mukava kuulla kenen tahansa pieninkin kiitos..ja sellainen voi lämmittää loppupäivänkin :)
Pistin aiheen pysyväksi tänne ylös, niin ei huku tuonne muiden joukkoon.

Itse kiittäisin täällä kaikkia, jotka sijoituslintuhommissa ovat olleet auttamassa sekä kaikkia aktiiveja, jotka ovat jaksaneet innokkaina tarttua hommiin jopa vuodesta toiseen!
Varmasti löytyisi paljon muitakin, nämä nyt päälimmäiseksi tulivat mieleen.

sanne
höyhenmäistä elämää...

« Vastaus #2 : 24.10.06 - klo:18:19:16 »
 ;D Kiitos myös Sannelle. Puolueettomasti, mutta kummatkin puolet hyvin huomioiden vastailit tuohon kakadujuttuun. Varmasti näitäkin kommentteja tarvittiin ja niistä saatiin. Asiat asiana ja ihmiset ihmisinä!  ;D

« Vastaus #3 : 24.10.06 - klo:19:13:24 »
Haluaisin kiittää kaikkia palstalaisia, sillä tällä foorumilla on erittäin hyvä ilmapiiri ja kaikkia neuvotaan ja autetaan :D

Erityiskiitos fischerille, joka on minua kärsivällisesti opastanut tuolla agapalstan puolella :) ;D

« Vastaus #4 : 24.10.06 - klo:19:24:57 »
Tämäpä hankalaa... kiitettäviä olisi vaikka sivun verran  ;D mutta jos nyt ajankohtaisimmat..

Kiitos oululaisille ja muille seutulaisille, jotka ottivat heti juttuun mukaan ja kiitos jm:lle ja muille, jotka kärsivällisesti jaksaneet neuvoa! Piakkoin alkaa varmaan olla aika kiittää myös Kaijuttimen parissa ahertaneita  :)
« Viimeksi muokattu: 24.10.06 - klo:19:27:58 kirjoittanut Jelukka »

« Vastaus #5 : 24.10.06 - klo:20:13:21 »
 Kiitokset minultakin kaikille jotka ovat minua kestäneet ja jaksaneet vastailla mitä oudoimpiin kysymyksiini (ja myös niihin vähemmän outoihin)! Ja ylipäätänsä kaikille ihmisille, jotka olen täällä "oppinut tuntemaan", sillä mielestäni lintuihmisiä ei ole tullut aiemmin turhan paljon vastaan.
Med helmiaratti, 2x neitokakadut ja länsigöötanmaanpystykorva

« Vastaus #6 : 24.10.06 - klo:20:21:41 »
kiitettäviä on niin paljon että tulis ainakin sata sivua pitkä juttu. mutta kiitetään nyt anakin niitä jotka on vastaillut mun kyselyihini , ja jotka on jaksanut kattella mua lintupäivillä ja muissa tilaisuuksissa , ja ovat kuljetelleet mua sinne , erityis kiitos niille jota on hoitanut lintujani / käyneet mun luona hoitaan niitä , kiitokset viellä niille jotka on leikanneet roosan ja jokken kynsiä ja nokkaa.

« Vastaus #7 : 24.10.06 - klo:20:41:00 »
Kiitokset niille, jota olen vuosien varrella oppinut tuntemaan. Kiitokset niille, jotka ovat minulle lintunsa hoitoon/lainaan joskus luottaneet ja näin antaneet mahdollisuuden oppia paljon lisää lajeista, kasvatuksesta ja lintuharrastuksesta. Kiitokset neuvoista ja lintupäivistä ja kaikesta muustakin. :)
Neitokakadujen kasvatusta vuodesta 2005 ja undulaattien vuodesta 2014. :)

loriboy

« Vastaus #8 : 24.10.06 - klo:20:52:23 »
Tämän palstan keksiminen tuli juuri kreivin aikaan, joten  :D

ISOT KIITOKSET LIUKKIKSELLE  8)

Renttuilu on ARAA!!! ;D

« Vastaus #9 : 25.10.06 - klo:09:52:03 »
Minä puolestani haluan kiittää Mannisen Jarmoa kullan arvoisista mielipiteistä ja linkeistä linnun koulutusta koskien :) Varsinkin viime talvena sain tukea ja lisäpontta erityisen vaikeana aikana muodostuneisiin "erilaisiin" käsityksiini amatsonin käsittelystä hormonaalisena aikana. Olisi ajatusmaailma vallan erilainen ilman sinua!

Milla

« Vastaus #10 : 25.10.06 - klo:10:10:48 »
Minä puolestani haluan kiittää Mannisen Jarmoa kullan arvoisista mielipiteistä ja linkeistä linnun koulutusta koskien :)

Näin on. Jarmo ansaitsee ison kiitoksen kaikesta siitä avusta mitä on eri asioissa antanut niin yksityishenkilöille kuin yhdistykselle! Kiitos minunkin puolestani.

sanne
höyhenmäistä elämää...

« Vastaus #11 : 25.10.06 - klo:10:21:51 »
Minultakin kiitos Jarmolle pitkistä keskusteluista, erityisesti genetiikkaan liittyen. Kukaan muu tuskin jaksaisi kuunnella tunteja nipottamiseen asti menevää pälätystäni neitojen tuman sisäisestä maailmasta ja sen ulkoisesta ilmentymisestä.  ;D

Kiitos vielä kerran Annip:lle ja hengettomalle halliseurasta karkuritapauksen aikana.

Kaijalle kiitos vaihtovaatteista, kaakaosta ja pizzasta, kun tulin skootterilla ilman hanskoja raekuurossa käymään.  ;D

Tintulle kiitos äidillisestä suojelevaisuudesta ja avusta aikuisten ilkeää maailmaa vastaan. (Nyt mun täytyisi siirtyä sinne viimein itsekin.) Leenalle kiitos ensimmäisestä kontaktistani muihin lintuharrastajiin 8-vuotiaana, sekä ZooExpossa muiden esittelemisestä.

Kati Kokkoselle kiitos ihan siitä, että hän yksinkertaisesti on olemassa kolleeganani.

loriboy

« Vastaus #12 : 25.10.06 - klo:15:02:03 »
Ja vieläpäs täytyy kiittää TANJALIINIA ja CERABIAA

kaikista niistä neuvoista joita olen saanut!  ;)

« Vastaus #13 : 25.10.06 - klo:15:18:38 »
Kiitos myös minulta monille ihmisille, erityisesti Sabille, Sallalle, Jarmolle, Anjalle jne (teitä kiitettäviä on niin monta että pyydän anteeksi jos en muista mainita kaikkia).

Kiitokset myös kaikille tapahtumien järjestäjille. Howlille kiitos myös matkaseurasta  ;)
Elämä olisi todella tylsää ilman erehdyksiä.
www.marvinettes.com

« Vastaus #14 : 25.10.06 - klo:15:31:27 »
Howlille kiitos myös matkaseurasta  ;)

Oi, kiitos vain itsellesi kyydistä ja niinikään seurasta! :)