papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: "Piirros"galleria...?
« Vastaus #330 : 11.09.12 - klo:21:54:01 »
UPEA!  :o  :o  :o  :o  :o !!!!!!! Luulin aluksi ihan oikeaksi neidoksi kun nopeasti katsoin.

« Vastaus #331 : 12.09.12 - klo:08:32:30 »
toihan on upea! :)  Itellänikin keski kauan kunnes opin, ja kokoajan oppii uutta lisää. Erilaisia tekniikoita kannattaa uskaltaa kokeilla ja netistä tutorialeja kattomalla voi oppia erilaisia uusia juttuja ;) mutta aikaa vievää se opetteleminenkin on.
TeraNymphicus's Neitokakadut - Untuvia Kurkussa

« Vastaus #332 : 12.09.12 - klo:08:51:49 »
Todella hieno! :D Piirsitkö siis mallista, vai kuvan päälle?

Tosiaan, koneella piirtämisen opettelu vie aikaa, vähän kuin opettelisi piirtämään uudelleen. ;D Itse piirrän vielä ääriviivat käsin, mutta värittelen ja varjostelen koneella. :P

rroosa

« Vastaus #333 : 12.09.12 - klo:09:13:11 »
Otin kuvasta mallia... :D Ois varmaa helpompi piirtää jos ymmärtäis miten ne tasot tehää.. :)

« Vastaus #334 : 12.09.12 - klo:10:56:43 »
riippuu mitä ohjelmaa käytät? Mulla on petsiessä GIMP-avustus blogi

siellä on video miten käytetään tasoja :) todella nopeaa ja helppoa.

« Vastaus #335 : 12.09.12 - klo:10:59:22 »
riippuu mitä ohjelmaa käytät? Mulla on petsiessä GIMP-avustus blogi
siellä on video miten käytetään tasoja :) todella nopeaa ja helppoa.

Ei pääse katsomaan ilman sisäänkirjautumista, eikä kaikilla ole Petsieen tunnuksia.

rroosa

« Vastaus #336 : 12.09.12 - klo:12:13:24 »
Kiitoss Tera!!! Katoin sun tekemän GIMP taso videon.. Autto tosi paljo :D  ;D

« Vastaus #337 : 12.09.12 - klo:13:06:37 »
Ei pääse katsomaan ilman sisäänkirjautumista, eikä kaikilla ole Petsieen tunnuksia.
ääärgh... pitäis lisätä toi koko homma jonnekki toiselle sivulle niin kaikki pääsis näkemään. Mutta teinkin ton blogin lähinnä auttamaan petsie kavereita, niin en pahemmin ajatellut. Mutta ole hyvä Rroosa jos auttoi :)

« Vastaus #338 : 05.10.12 - klo:23:30:52 »
Räjähti vähän käsiin, kun laitoin Barbaralle synttärionnittelut facebookissa, ja tägäsin hänet kuvaan... ;D Tunnissa 43 tykkäystä ja 21 kommenttia, suurinosa minulle oudoilta, mutta Barbaran kavereilta, kun asetukset antavat kuvan näkyä Barbarankin kavereille hänen ollessa siihen tägättynä. ;D

Niille joille ei aukene, kuvassa on siis Barbaran kouluttama sinikurkkuara Blu Lu, joka oikeassakin elämässä maalaa tauluja! :)

« Vastaus #339 : 06.10.12 - klo:09:41:19 »
Lintunen, Todella upea kortti ;)
Barbara varmasti tykkää^^!

« Vastaus #340 : 14.10.12 - klo:12:14:38 »

Tässä jotain pikkusta cover arttia mun tulevaan lyhytelokuvaan :)

Mä siis otin itelleni työkseni kuvata mun linnuista pikkusen lehvan. Siis ihan oikeella videokameralla ja tällasella hienolla kalustolla ja tarkotuksena olis muokata taustat ja hyödyntää näitä juttuja mitä nyt oon koulussa oppinut. Kysäsin opelta niin voin saada jopa opintoviikon tästä ihan omasta projektista ;)  Kuvaan siis mun lintuja vihreellä/tai sinisellä taustalla ja vaihdan taustat ja leikkaan ja koitan mahdollisesti saada linnut liikkumaan niin kun olis toiveena, mitä en näe kovin hankalaks  kun noi seuraa hirssiä minne tahansa ja tekee mitä tahansa.

Tarina kertoo lintujen maasta minne on iskeny hirvee lumimyrsky yllättäen ja linnut kärsii siel kylmässä ja Tera menee ettimää mystisen hirssin (reps xD ) ja aikoo palautaa asiat ennalleen. Ei siin oo mitää kummallista, se on vaa tällanen pieni projekti, mitä teen huvikseni. En takaa että tulee edes kovin kaunista jälkeä, mutta oon niin innoissani. Ääninäyttelijöinä tähän mennessä on ilmonnu pari kaveria, eikä niitä onneks kamlasti tarvita. Auttavat muutamat kuvauksissa ja  muissa. Mulla on ensviikko aikaa kuvata tää kaikki, sitten tulee vaikein osuus eli editoiminen. Siinä kestää varmaan tooosi kauan, ja aion itse tehdä tausta musiikit ja kaikki mahdolliset sinne, yms ääniefektit.  Mutta tästä projektista tulee toooodella kivaa :) Toivottavasti vaan saan jotain julkasukelposta valmiiks niin pääsen tännekki sitte linkkaamaan ^^

//edit unohdin sanoa, että vapaaehtoisia taustanpiirtäjiä lkaivattaisiin :) ei tarvitse valokuvantarkkoja olla, mutta ei myöskään ihan paint suttuja. aiheena luolat-kaivokset ja lumiset paikat, tarkemmin voi kysellä yksärillä jos on kiinnostusta.  Nimen/nimimerkin saa tietysti krediitteihin.
« Viimeksi muokattu: 14.10.12 - klo:12:21:57 kirjoittanut TeraNymphicus »

« Vastaus #341 : 17.10.12 - klo:20:38:56 »
Tosi hienoja! :D

« Vastaus #342 : 18.10.12 - klo:16:11:45 »
On kyllä upeita kuvia! Oikeasti!

Edit: Aiheeton mainoslinkki poistettu.
« Viimeksi muokattu: 18.10.12 - klo:16:42:23 kirjoittanut Ida-Emilia »

« Vastaus #343 : 25.10.12 - klo:11:06:41 »
heräsin kouluun liian aikasin ja nyt oon niin tylsistinyt niin keksin sitten pikapiirtää Ida-Emilian L poikueen.

« Vastaus #344 : 25.10.12 - klo:14:46:04 »
Tera, vooih<3 Niin lutusiaaw:D Mulle kans tollane, ja HETI!  ;D
Toi toinen vasemmalta on söpöin >3
« Viimeksi muokattu: 26.10.12 - klo:18:24:24 kirjoittanut Japi13 »