papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: "Piirros"galleria...?
« Vastaus #300 : 05.08.12 - klo:18:37:22 »
Upeita kuvia taas kaikilla!  :o

Tässä tekemäni synttärikortti sukulaislapsen juhliin ;D

Miksiköhän muuten tykkään piirrellä paljon lintuja, jotka ovat tuhoamassa jotain??  ;D
Linnuton lintufani

« Vastaus #301 : 05.08.12 - klo:20:56:11 »
Ihana kortti! :D Arvostan että lajit ja värit on kohdallaan noin pienessäkin työssä, monissa tehdasvalmisteisissa tai ei-lintuihmisen tekemissä papukaijapiirroksissa linnut on jotain randomeja vihreitä tai sateenkaarenkirjavia töyhtöpäitä, eli papukaijoja. ::)

« Vastaus #302 : 05.08.12 - klo:21:49:46 »
Äh ! ihana kortti  ;) :-* voikun itekki sais tommosen !
Pippi ja Pepe (:

« Vastaus #303 : 06.08.12 - klo:19:32:27 »
Tera/ mahtava! ihanan värinen  :D
Undut: Eerin, Ejala, Ässä, Athene, Apollo ja Milli

« Vastaus #304 : 11.08.12 - klo:22:42:50 »
^ Kiitos :)

Tänään sain ihanan idean! joten oli pakko saada piirtää se.

videoin piirrustuksen ja tässä LINKKI

Edit// kuvan idea jos joku ei sitä (ihme ja kumma) ymmärrä: Korppi nimeltä Kuolema(miun hahmo) on skitsofreeninen ja se on yksinäinen. Se tekee pahaa itselleen yms. Se rakastaa tähtiä, ja toivois joskus et pääsis sinne, se sitten ripusti väkertämiään tähtiä roikkumaan puuhun ja toivoo pääsevänsä parempaan paikkaan. Tää kaikki ei ihan ilmene kuvasta, mutta toi tähtijuttu tässä oli se pointti ;) Eli korppi ripustaa tähtiä että se pääsis kuvitteellisesti sinne taivaaseensa.
« Viimeksi muokattu: 11.08.12 - klo:22:44:47 kirjoittanut TeraNymphicus »
TeraNymphicus's Neitokakadut - Untuvia Kurkussa

« Vastaus #305 : 12.08.12 - klo:07:56:25 »
Todella kaunis kuva ja tarina siinä taustalla. :'(
Kanarialintuja, peippoja, viiriäisiä, muutama koukkunokka ja iso luusaha.

« Vastaus #306 : 12.08.12 - klo:12:55:20 »
... miks tuo kuva ja tarina riipaisi minuakin vähän syvempää..  :'( kaunis ja upea kuva!
Pippi ja Pepe (:

« Vastaus #307 : 12.08.12 - klo:12:57:32 »
Upea kuva. Ennen tarinan lukemista ajattelin, et jo roikkuvat tähdet on jo kuolleita lintuja ja tuo kuvan lintu on kipeä ja tekee kuolemaa... :'(
Amatsonit, neitsikat, helmikset, siniviirut, tupsut, hanhet, miggikset, kanat ja muut elikot.

« Vastaus #308 : 12.08.12 - klo:20:03:53 »
Todella kovasti kiitoksia kaikille ^^  Surullista sitä oli tehdäkkin kun eläydyn kuviin aina vähän liikaa :,)

« Vastaus #309 : 14.08.12 - klo:19:41:42 »
noniin, Marian ninja palkinto on nyt valmis. Hope you liek. (se kantaa vaahtokarkkipussia!)

« Vastaus #310 : 14.08.12 - klo:20:03:05 »
Tera, toihan on aivan ihana ;D
Piirrät mulle sit kans joskus tollasii :-*

« Vastaus #311 : 14.08.12 - klo:20:46:46 »
Ja tera piirti minulle aivan ihanat kuvat meidän papusta! kiitos vielä :) Pakko toinen ikuistaa iholle<3 (kunhan saan päätettyä kumman molemmat liian hienoja!)
Harmaan askelin

« Vastaus #312 : 14.08.12 - klo:20:58:16 »
^ Niin niistä tuli mieleen, että saako niitä julkasta täällä? :)  Kun jos haluat vain itelles niin monet ei pääse kopsaamaan ainakaan jos en jaa kuvaa täällä. Mutta sinä saat päättää.

« Vastaus #313 : 14.08.12 - klo:23:03:16 »
Kyllä mun puolesta saa tuskin kukaan aivan samaa kuvaa haluaa ja ehkä ne osaa itse ottaa sinuun yhteyttä jos haluaa omastaan kuvan ;D mä en itse ole niin nuuka jos jollain on lähelle samanlainen ym ja jos sattuu joskus kävelemään vastaan keksin jotain omaa taustalle ym ;D ja se on mun papu ja mä tiedän sen :)
Harmaan askelin

« Vastaus #314 : 15.08.12 - klo:06:34:40 »
OT:na, kannattaa Tera laittaa varmaan kuvan tiedostonimeksi jotakin random kirjaimia/numeroita tmv, jotta kuva ei löydy sitten hakukoneista millään itsestäänselvillä 'parrot tattoo' -sanoilla, joita monet varmasti käyttävät kun hakevat omiin tatuointeihinsa ideoita. Sillä saattaa jo vähän estää epätoivottua kopioimista. ^^